🌹44.Bölüm~Geçmişin Kutusu

198 21 70
                                    

Medya-Çocuklar Gibi

"Miran!"

"Hı?"

"Kalk hadi!"

Hafifçe gözlerimi açıp karanlık olduğunu görünce geri kapattım. Saat daha çok erkendi,iş saatine vardı yani.

"Güzelim saat çok erken. Hem sen niye kalktın? Gel, azıcık daha uyuyalım."

"Aşkım saatin çok erken olduğunun farkındayım ama sahur geldi."

"Sahur kim?"

"Ramazan ayında gece kalkılan vakite verilen isim. Bak, vakit geçecek."

"Beş dakika daha."

"Baba!"

Perimin sesini duyunca hemen gözlerimi açtım. Pıtı pıtı geldiğini görünce kucağına aldım. Yürümeye başlayalı 4 ay olmuştu. Biraz hareketli de bizim kız, erken yürüdü.

Flaschback

"Yüyücet beyn."

"Babacığım zamanı gelince yürürsün."

"Nooooo! Çimdi."

Kucağıma alıp elinden tutarak yere bastırdım. Neyin inadı bu, anlamıyorum ki! Beraber yavaş yavaş adım atmaya başladık. Şu gülüşü insanın ömrünü uzatan cinstendi.

"Bak perim,yürüyorsun."

"Çimdi teyt beyn."

Yere oturup ellerini yavaşça bıraktım. Adım atmaya başladığı an düşüyordu ama asla pes etmiyordu. İnadın kime çekti acaba aşkım?

"Ne yapıyorsunuz baba kız?"

"Kızımız yürüyecekmiş annesi."

"Bu anı ölümsüzleştirelim o zaman."

"Harika olur."

Defalarca kez düşmüş ama yeniden kalkmıştı. Dizi yara olmuştu ama inadı tutmuştu. Ne kadar dil döksek de ikna olmuyordu. İlla bugün yürüyecek.

"Babam dizlerin çok kötü oldu. Hadi,biraz dinlenelim."

"Nooo!"

Tekrar ayağa kalktığında bir adım atmıştı bu sefer. Tekrar kalktığında iki adım atmıştı. Benim perim yürümeye başlamıştı. Gözümde biriken yaşları silip kollarımı açtım. Yavaş yavaş,minik adımlarıyla gelince sıkıca sarıldım. Kocaman attığı kahkahayla daha sıkı sarıldım. Bir kolumla perimi sararken diğer kolumla da meleğimi sardım. Saçlarına kocaman öpücük kondurdum.

Flaschback Son

"Acıttı beyn."

"Benim perim de mi bizimle sahur yapacakmış?"

"Meme."

"Al bakalım annesi."

Nil'i Reyyan'a verip banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp tekrar odaya döndüğümde gördüğüm manzarayla yutkundum. Bu yıl Ramazan baya zor olacak anlaşılan geçen yıl olduğu gibi. Öpmek niye oruç bozuyor ki? Hadi karımı öpmek bozuyor,kızımla papatyamı öpmek niye bozuyor? Ne oluyor mesela öpünce? Bari sevabı da ona göre çok olsa. Ben önceden hiç zorlanmazdım mesela.

"Uyudu."

"Aşkım benim!"

"Efendim?"

"Perime dedim."

Sevdim Seni Bir KereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin