🌹 10.Bölüm~ Arkadaşlık

725 62 666
                                    

Medya-Akşamcı

Sabah güneş ışıklarının yüzüme vurmasıyla uyandım. Sağ tarafıma baktığımda kızların hâlâ uyuduğunu gördüm. Kalkıp banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım sonra da üstümü giydim. Eda'nın pijamalarını katlayıp sol tarafımdaki koltuğa koydum. Kendi pijamalarım olsa asla yapmazdım. Ama pijamalar Eda'nın o yüzden düzgün davranmam lazım.

"Günaydın."

"Günaydın Eda."

"Gece rahat uyudun mu?"

"Çok rahat uyudum."

"Kesin dün çok mutluydun ya ondandır. Ben şimdi kız tarafı mı oluyorum erkek tarafı mı?"

"Eda biz sevgili olmadık. Ben Miran'dan zaman istedim."

"Reyyan sen Miran'a aşık mısın?"

"Sanırım. Onun yanında kendimi mutlu hissediyorum. Böyle kalp ritmim değişiyor içimi huzur kaplıyor."

"Sen bildiğin aşıksın. Niye zaman istedin?"

"Daha yeni tanıştık."

"Güvenmiyor musun Miran'a?"

"Güveniyorum."

"O zaman niye zaman istedin?"

"Benim için her şey çok yeni alışmam lazım."

"Nasıl yani?"

"Mardin'de hayatım çok farklıydı. Babam çok katı birisi. Okumama bile izin vermedi. Ben buraya kaçıp geldim."

"Ben asla cesaret edemezdim. Sen çok güçlü bir kızsın Reyyan. Keşke ben de senin kadar güçlü olabilseydim."

"Sen de çok güçlüsün Eda. Sadece fark etmen lazım. Hayat daha bunu fark edeceğin bir şeyi karşına çıkarmamış demek ki."

"Bilmiyorum. Peki annen? O nasıl biri?"

"Annem hep okumamı istedi. Biliyorum sana her şey çok tuhaf geliyor ama Mardin öyle. Kız çocuklarının okumasını istemezler."

"Neden?"

"Onlara göre kız çocukları evlenip çocuk doğurur. Yemek yapıp kocasını bekler."

"Ne kadar saçma!"

"Kesinlikle. Erkek çocuk doğuramazsa ya kapının önüne bırakılır ya da üstüne kuma gelir."

"Cinsiyeti erkeklerin belirlediğini bilmeyecek kadar acizler."

"Kesinlikle!"

"Pislikler!"

"Hayvan herifler!"

Bizim bağırmalarımıza Ece ve Özge uyandı.

"Kızlar ne oluyor sabah sabah?"

"Bir şey yok ya feminist damarımız tuttu biraz."

"Ben de bir şey oldu sandım."

"Kızlar bugün sitenin içindeki parka gidelim mi?"

"Harika olur!"

"Evet bence de."

"Bana uyar."

"Bana da."

"O zaman gidiyoruz."

"Ama bir değişiklik yapalım."

"Nasıl bir değişiklik Eda?"

"Eşofmanlarla gidelim. Makyaj yapmayalım. Saçlarımızı da kendi haline bırakalım."

Sevdim Seni Bir KereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin