🌹52.Bölüm~Birtakım Yaramazlıklar

200 15 43
                                    

Medya-Son Arzum

Tarık Aksoy|

Miranla birlikte sakin bir yere gelip birer sigara yaktık. Kardeşim gibiydi Miran. Hatta kendi kardeşlerimden daha çok severdim. İyi çocuktu hoş çocuktu da arada mallığı tutuyordu.

"Anlat!"

"Neyi?"

"Niye geldin?"

"Aslan..."

"Ne aslanı lan?"

"Sınıf arkadaşı olan."

"Ee?"

"Azize Aslanbey'in torunuymuş."

"Ne?"

Duyduğum şeyle gözlerimi kocaman açtım. Yine neyin peşindesin acaba Azize Aslanbey? Bu Aslanbey soyadlılardan hiç hayır yok mu lan bize?

"Öyleymiş işte ağabey."

"Bana niye söylemedin?"

"O fotoğrafları görünce..."

"Ne fotoğrafı lan?"

"Emin olmak için bu lavuğun ev adresini bulup gittim. Sonra evi gezdim. Bir oda dolusu Reyyan'ın fotoğrafı vardı. Her anında peşindeymiş lavuk."

Sinirle gözlerimi kapattım. Ben sana o fotoğrafların hesabını sormazsam, o fotoğrafları fitil fitil burnundan getirmezsem bana da Tarık demesinler. Ne demek benim kızımı gizli gizli izleyip kızımın fotoğraflarını çekmek? İt oğlu it!

"Görür o kıvırcık kızımın fotoğraflarını çekmeyi."

"İşte ben görünce çok korktum. Duramadım yerimde. Atladım arabaya, geldim."

"Ben de duramazdım da plan ne olacak?"

"Ne planı?"

Boşuna demiyorum ara sıra mallığı tutuyor diye. Bir kere de düşünürek hareket et lan! Bir kere sonrasını düşün.

"Lan mal! Ben seni niye gönderdim Midyat'a?"

"Ben unutmuşum."

"Sonra ne oldu peki?"

"Bilmem."

"Nasıl bilmem? Kaçırmışsın."

"Kaçırmadım, yemin ederim geri götürecektim. Zaten babasına niye öyle sarıldı, anlamadım. Bir şey yapmadım ki! Konuşmak istedim sadece."

"Ne konuştunuz?"

"Pek bir şey konuşmadık."

"Nasıl konuşmadınız?"

"O konuştu. Daha doğrusu esti, gürledi. Ama ben ona bir şey yapmadım. Bu sefer yapmadım. Sadece konuşmak istedim."

"Niye ikide bir aynı şeyi söylüyorsun?"

"Yapmadım bir şey."

"Tamam, yapmadın."

"Gerçekten yapmadım."

Kendine gelsin diye sertçe tokat attım. Yanağını tutarken sarıldım. Amacım sadece kendine getirmekti. Kızardım, bağırırdım yeri geldiğinde ağzına ederdim ama vurmazdım ona. Kıyamazdım. Kardeşimdi o benim.

Sevdim Seni Bir KereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin