Medya-İstersen
Tanem, ileride kucağında Sademle duran Miran'ı görünce çatık kaşlarıyla yanına geldi. Sürüm sürüm süründürecekti ama önce baby yellow mu değil mi kontrol etmesi lazımdı.
"İndiy onu, look yapcam!"
Miran Sadem'i minik pataytasının göreceği şekilde indirince Tanem uzun uzun incelemişti. Yellow değildi, bu güzel bir şeydi ama gözlerinin rengi oldukça sinirini bozmuştu. Sinirle Tarık'a döndü.
"Bana look Tata Akçoy! Bu baby deyi iade olacat. Only maviç benim. En dücel eyes benim. Bu baby iade olmacça tayını haçtaneden atayım. Buyaçı benim haçtanem."
"Öfkeli civcivim online mı?"
"Yeç!"
"O zaman biraz baş başa konuşalım mı?"
"On datita çonya dedemin odaçında. Tam camanında oyda ol Tata Akçoy!"
"Anlaştık civcivim."
Tanem ellerini arkada birleştirip hızlı adımlarla dedesinin odasına doğru gitmeye başladı.
"Ben yandım baba."
"Senin sınavın da bu oğlum. Yapacak bir şey yok."
"Abicim, biz seninle böyle mi anlaştık? Ayıp oluyor ama."
Süreyya Aksoy|
Gözlerimi açtığımda büyük Miran başımda bekliyordu. Gülümseyip elini tuttum.
"Ablacım, iyi misin? Ağrın, sızın var mı?"
"Yok, merak etme. Sadem nasıl?"
"Çok iyi, kontrolleri yapılıyor. Bu arada kocanı bu kadar çok sevdiğini bilmiyordum. Kıskanıyorum, haberin olsun."
"O neden?"
"Küçük hanımın gözleri aynı babası."
Dediği şeyle gülümsedim. Miran'ın gözlerine baktığımda kızarmıştı. Gözlerimi kısıp daha dikkatli baktım. Kesinlikle ağlamıştı.
"Bebeğim neden ağladın?"
"Ağlamadım ki abla!"
"Bana yapma bari. Anlat hadi!"
"Ben korktum abla. Sen de annem gibi gideceksin diye çok korktum."
Kollarımı açınca hemen arasına girdi. Sıkıca sarılıp saçlarını sevdim. Dışarıdan çok katı görünse de aslında pamuk gibi bir kalbi vardı.
"Benden öyle kolay kurtulamazsın. Üstelik bu kadar zamanımız gitmişken bırakıp hiçbir yere gitmem."
"Sen benim ikinci annemsin, biliyorsun değil mi?"
"Biliyorum, sen de benim oğlumsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdim Seni Bir Kere
FanfictionDoğduğum günden beri birçok savaşa girdim. Savaşların en büyüğünün üniversiteye gitmek olduğunu sanmıştım ama yanılmışım. Üniversite okumak için girdiğim savaşları kazanmış, doğduğum Mezapotamya'nın büyülü toprakları Mardin'den çıkıp sayısız savaşla...