Medya-Benden Sana
Miran Aksoy|
Perimin ağlama sesiyle gözlerimi açtım. Güzelimin saçlarına minik bir öpücük kondurup yavaşça yastığa yatırdım. Perimin odasına gittim. Kucağıma alıp sıkıca sarıldım. Saçlarını koklayıp öpücük kondurdum ama hâlâ susmamıştı.
"Aşkım ne oldu sana?"
Sol omzuma yatıp daha çok ağlamaya başladı. Hafif hafif sırtını okşadım.
"Baban burada perim."
"Diytme!"
"Gitmiyorum bebeğim. Ben hiç seni bırakır mıyım? Hadi sakinleş."
"O nede?"
"O kim bebeğim?"
Kafasını kaşıyıp boncuk boncuk olan gözleriyle baktı. Kimden bahsediyordu ki?
"Çabah deydi."
"Rüya görmüş olabilir misin aşkım?"
"No!"
"Emin misin güzelim? Nasıl biriydi?"
"Büyüt,tüyyü. Toytu beyn."
Etrafa göz gezdirdim. Çekmecenin üstünde duran ayıcık Nil'in beşiğinin yanına düşmüştü. Ayıcığı elime aldım.
"Bu muydu?"
"Hii! Çeni yey bu. Beni de yey."
"Korkma babacığım. Yiyemez. Bana bak ayıcık kardeş! Bir daha kızımı korkutursan seni bu odadan sürerim. Özür dile bakalım."
Boğazımı temizleyip sesimi değiştirerek ayıcığı konuşturmaya başladım.
"Özür dilerim peri kızı. Benim amacım seni korkutmak değildi. Sadece çok güzelsin. Bu yüzden seni izlemek için biraz yaklaşayım dedim ama düştüm. Affet beni."
"Affedelim mi kızım?"
"Yeç!"
"Çok teşekkür ederim peri kızı. Çok naziksin."
"Gördün mü aşkım? Korkulacak bir şey yokmuş."
"Açk aya."
"Bebeğim saat daha çok erken,sonra arayalım."
"No!"
"Ama açkın uyuyordur bebeğim. O uyanana kadar ben sana masal anlatayım mı?"
"Yeç!"
Koltuğa oturup omzuma yatırdım. Boynuna minik bir öpücük kondurdum.
"Bir varmış, bir yokmuş. Zamanın birinde uzak diyarlarda güzel mi güzel bir prenses yaşarmış. Bu prenses babası yüzünden saraydan dışarı adımını atamazmış. Prenses bu duruma çok üzülürmüş. Dışarıda ne olduğunu merak edermiş. Günlerden bir gün prenses cesaretini toplayıp atıyla birlikte saraydan kaçmış. At üstünde o kadar güzelmiş ki her gören dönüp bir daha bakıyormuş ama prenses yakışıklı prense aşık olmuş. Prens zaten ona çok önceden aşıkmış."
"Çona da uyumuçyay."
Gülümseyerek perime baktığımda gözlerini kapatmış uykuya dalmak üzereydi. Biraz daha uyumasını bekleyip yavaşça beşiğine yatırdım. Üstünü örtüp yanağına minicik bir öpücük kondurdum. Pamuk şekerim benim... Kendi odama gittiğimde meleğim uyanmış yatakta oturuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdim Seni Bir Kere
أدب الهواةDoğduğum günden beri birçok savaşa girdim. Savaşların en büyüğünün üniversiteye gitmek olduğunu sanmıştım ama yanılmışım. Üniversite okumak için girdiğim savaşları kazanmış, doğduğum Mezapotamya'nın büyülü toprakları Mardin'den çıkıp sayısız savaşla...