🌹 1.Bölüm~Sınav

4.4K 93 159
                                    

Öncelikle bu hikâyeyi yazmak için bana cesaret veren rebrucuk'a teşekkürler.
Medya-Sevdim Seni Bir Kere

Sabah alarmın çalma sesiyle uyandım. Çok heyecanlıyım çünkü bugün üniversite sınavı var umarım iyi geçer çünkü çok çalıştım. Tâbi bunu babamdan gizli yaptım çünkü babam benim okumamı istemezdi. Nedenini çok düşündüm ama bulamadım. Sanırım Mardin'de hakimiyet süren ata erkil toplum yapısı yüzünden ama ben kesinlikle bu duruma karşıyım. Kadınlar olmasa erkekler olmazdı ama bunu anlayamayacak kadar acizler. Biraz daha oyalanırsam geç kalıcağım. Hemen kalktım ve banyoya gidip rutin işlerimi hallettim. Sonra dolabımı açıp kıyafetlerime baktım. Rahat şeyler seçmeye özen gösterdim. Sarı bol pantolonumu ve beyaz fil desenli t-shirtümü giydim. Beyaz spor ayakkabılarımı da ayağıma geçirip bağcıklarını bağladım.

 Beyaz spor ayakkabılarımı da ayağıma geçirip bağcıklarını bağladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonra sessiz adımlarla aşağı indim çünkü babama görünmemem lazımdı. Annemin haberi vardı ama annem kalksaydı babam da seslere uyanırdı. Evden çıktım ve sınava gireceğim okula doğru yola çıktım. Şansımdan okul eve yakındı. Beş dakika sonra okula geldim. Görevliler üzerimi aradıktan sonra sınav salonuna geçtim ve kimlik ve sınav belgesi kontrolünden sonra yerime geçtim ve sınava başlamamızı işaret eden zil çaldı sonra sınav başladı. Allah'ım sen emeklerimin karşılığını ver.

Sınav bitmişti. Genel olarak iyiydi ama yarın AYT vardı ve en çok ondan korkuyordum. Okuldan çıktıktan sonra eve gittim. Cumartesi günü olduğu için babam hâlâ uyuyordu. Hafta sonları ikindi vaktine kadar uyurdu bu yüzden şanslıydım. Önce banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım sonra mutfağa geçtim. Annem de mutfakta bir şeyler hazırlıyordu canım annem benim.

"Reyyan kızım sınav nasıldı?"

"İyiydi annem ama yarınki daha önemli."

"Yarınki de iyi geçer inşallah."

"İnşallah anne."

"Açsındır sen şimdi bir şeyler ye hadi."

"Tamam anne yerim ben şimdi."

Annem yukarı çıktı ben de yemeğimi yiyip odama çıktım. Sonra telefonumu alıp Özge'yi aradım ama ulaşılamıyordu. Kesin şarjı bitti. Özge benim dayımın kızı,en yakın arkadaşım ama çok görüşemiyoruz çünkü Ankara'da yaşıyorlar. Sonra whattsappa girip mesajlara baktım. Çok mesaj yoktu arkadaşım azdı çünkü. Bir de lise arkadaşlıkları en güzeli derlerdi. Diyenler yalan söylemiş iki tane yakın arkadaşım vardı. Rabia ve Damla. İkisi de çok iyi kızlardı. Rabia'nın sınavı çok iyi değilmiş çünkü matematik zorlamış onu şu an morali yerlerde. Damlayla beraber bir saattir teselli etmeye çalışıyoruz ama nafile. Damla'nın sınavı iyi geçmiş sevindim onun adına. Sonra telefonum çaldı Özge arıyordu. Hemen açtım.

Sevdim Seni Bir KereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin