🌹 3.Bölüm~ Ankara

896 71 167
                                    

Medya-Küçüğüm

Valizimi toplama işlemi bittikten sonra annem yemeğe çağırdı. Bunlar olurken annem Melike teyzedeydi çünkü haftada üç gün görüşmezlerse rahat edemiyorlar. Olanlardan anneme bahsetsem çok üzülürdü zaten ben gideceğim diye çok üzgün. Bana belli etmiyor ama ben anlıyorum üzülüyor benden ayrılacağı için. O yüzden söylemeyecektim. Bir de buna üzülsün istemiyorum. Yemeğe inip yerime oturdum. Babamla sürekli göz göze geliyorduk. Sanki kendisinin hiç suçu yokmuş tek suçlu benmişim gibi bakıyordu. Okumak istememin neresi suç anlamıyorum.

"Benim işim çıktı bir haftalığına İstanbul'a gitmem lazım."

"Ne zaman gidiceksin?"

"Yarın sabah."

Babam yarın sabah gidiyordu ve bir hafta yoktu. Allah'ım çok teşekkür ederim. Ne kadar şanslıyım rahat rahat Ankara'ya gidebilirim böylece.

"Sağ salim gidip dönersin inşallah."

"Sen bir şey demicek misin Reyyan?"

"Gülerek git gülerek gel baba."

Yüzüme yapmacık bir gülümseme yerleştirip masadan kalktım. Zira babamın bakışlarına daha fazla dayanamayacaktım.

"Ben doydum size afiyet olsun."

"E kızım bir şey yemedin."

"Yok annem yedim ben merak etme sen."

Canım anam hep beni düşünürdü. Keşke babam da öyle olsaydı. Odama çıkıp telefonumu elime aldım. Özge'den mesaj vardı.

Kuzucuğum💙

Reyyoşum benim liseden arkadaşlarım vardı Eda ve Ece ikizler onlar da bizimle aynı yeri kazanmış çok mutlu oldum

Aaa ne güzel!

Çok iyi kızlar çok seviceksin

İnşallah kuzum 💙

Ne zaman geliyorsun?

Yarından sonraki gün

Bekliyorum odan hazır zaten benim yan odam

Niye zahmet ettiniz

Aaa ne zahmeti kuzum hem annemle babam çok sevindiler💙

Teşekkürler kuzum görüşürüz

Görüşürüz kıvırcık

Özge ile konuştuktan sonra annemi odama çağırdım.

"Anne benim sana bir şey söylemem lazım."

"Kötü bir şey mi var Reyyan korkutma beni!"

"Annem ben biletimi aldım yarın değil sonraki gün gidiyorum."

"Hayırlı olsun kızım çok özleyeceğim seni."

"Ben de seni çok özleyeceğim ama üzülme dayım gilin yanına gidiyorum hem Özge de benle aynı okulda. Belki sınıflarımız da aynı olur."

Özgeyle aynı sınıfta olmayı o kadar çok istiyorum ki anlatamam. Sonra annemle sarıldık. Gözlerim dolmuştu ama okumak için dayanmak zorundaydım. Babam bunu öğrenince deliye dönecekti. Annem odadan çıktı ben de pijamalarımı giyip uyudum.

2 gün sonra

Sabah uyandığımda güneş daha yeni doğuyordu. Uçağım iki saat sonraydı. Önce banyoya gidip rutin işlerimi hallettim sonra da krem rengi sarı ve siyah çizgili pantalonumu ve siyah bisiklet ve araba desenli t-shirtümü giydim beyaz spor ayakkabılarımı da ayağıma geçirip bağcıklarını bağladım. Off bağcık bağlamaktan nefret ediyorum.

Sevdim Seni Bir KereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin