Medya-Yeni ve Yeni Kalanlar
Kulağına ezan okunduktan sonra Nil'i Aslı'ya verip mutfağa geçtim. Yemekleri tepsiye dizmeye başladım. Burnuma gelen börek kokusuyla arkamı döndüm.
"Neriman Yenge hoş geldin!"
"Hoş buldum! Sen seviyorsun diye kıymalı börek yaptım."
"Ellerine sağlık yengeciğim."
"Afiyet olsun kuzum. Buraya bırakıyorum."
Yengem bırakıp çıktıktan sonra dayanamayıp bir dilim aldım. Mis gibi kokuyordu. Hemen yemeye başladım. Yanağıma bırakılan kocaman öpücükle yan tarafıma döndüm.
"Eceee!"
"Reyyan'ım!"
Sıkıca birbirimize sarıldık. Nasıl da özlemişim sarı çiçeğimi?
"Seni biriyle tanıştıracağım."
"Kiminle? Kız yoksa enişte mi yaptın bize?"
"Eda!"
Kucağında bebekle gelen Eda'ya çatık kaşlarla bakmaya başladım. Kimdi bu bebek? Neden Eda'nın kucağındaydı? Çok da sevimliydi.
"Sadece enişte yapmadım. Yeğen de yaptım."
"Na nasıl?"
"Sen nasıl yaptıysan öyle yaptım."
"O anlamda mı dedim Ece? Şaşırma tepkisiydi o."
"Haa! Pardon."
"Adı ne?"
"Mavi."
Gülümseyip Mavi'yi kucağıma aldım. Sen çok tatlı bir bebeksin. Minik ellerini yüzümde gezdirmeye başlayınca gülümsedim. Eline minik bir öpücük kondurdum.
"Annesi sen bu prensesi al,ben de yemekleri halledeyim."
"Yardım edelim."
"Yok, zahmet etmeyin. Geçin bakalım içeriye."
Tepsiyi alıp yemekleri dağıtmaya başladım. Ben yemekleri dağıtırken Özgeyle annem de hediyelikleri dağıtıyordu. Nil'e baktığımda ikizimin karnına sarılmış, karnını seviyordu.
"Halacığım sen Umut'u çok mu seviyorsun?"
"Yeç!"
"Yalnız bir de kız oluyormuş."
"Aa! Ben söylemeyi unuttum. Öğrendik cinsiyetini."
"Ee?"
"Sanırım ileride dünür olacağız."
"Tebrik ederim dünürüm."
"Seni poytatayıma söyleyeceğim kıvıycık cadı."
"Neden?"
"Döyüysün."
"Kızım Ece halanla tanıştın mı?"
"No!"
"Bak bu Ece halan. Eda halanın kardeşi."
"Memnun oldum Nil Peri'si. Gel bakalım kucağıma."
"No! Umut."
Tekrar ikizimin karnına sarılınca gülümsedim. İyi ki Miran bu manzarayı görmedi. Kendisi daha şimdiden vermem kızımı kimseye dediği için bu manzara pek hoşuna gitmezdi. Yemekler yendikten sonra herkes hediyelerini bırakıp kalkmaya başladı. Herkesi geçirdikten sonra kızlar bir de bir süre bizde kalacağı için anneannem kalmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdim Seni Bir Kere
FanfictionDoğduğum günden beri birçok savaşa girdim. Savaşların en büyüğünün üniversiteye gitmek olduğunu sanmıştım ama yanılmışım. Üniversite okumak için girdiğim savaşları kazanmış, doğduğum Mezapotamya'nın büyülü toprakları Mardin'den çıkıp sayısız savaşla...