~29 Ekim Özel Bölüm~

135 14 21
                                    

Herkese selam!

Bugün Cumhuriyet'imizin tam 100. yılı. İçimdeki heyecan ve coşkuyu anlatamam. Bugüne şahit olduğum için ben kendimi çok şanslı hissediyorum. Oldukça tarihi bir güne şahit oluyoruz. Bir sürü etkinlik yapılırken ben karakterlerim de yapsın istedim ve içimdeki heyecan ve coşkuyu onlara da aktarmak istedim. Ne kadar başarılı olduğum sizin takdirinize kalmış.

Bu özel bölümde Cumhuriyet'in 100. yılını değil de 103. yılını yazdım. Çünkü küçüklerimizin biraz daha büyüyüp bu heyecanı iyice kavramasını ve en küçüklerimizin de aramızda olmasını istedim. Hepimize bol heyecanlı bir 29 Ekim diliyor ve sizi bu minnoş bölümle baş başa bırakıyorum.

29 Ekim 2026

Nil sabah heyecanla gözlerini açtı. Hem hayran olduğu Ata'sını ziyarete gidecekti hem de ablasının okuldaki piyano gösterisine gidip en ön sıradan izleyecekti. Bir an geç kaldığını düşündü. Artık biraz da olsa büyüdüğü için yatağın kenarındaki korumalara ihtiyacı yoktu. Bu yüzden rahatlıkta indi yatağından. Perdesini açıp havanın tam aydınlanmadığını görünce rahat bir nefes aldı. Pıtı pıtı annesiyle babasının odasına gidip kapıdan seslendi.

"Anne, baba!"

Annesiyle babasının odasına seslenmeden girmemesi gerektiğini artık daha iyi biliyordu. Bir süre sonra annesinin kapıyı açıp kucağına almasıyla heyecanlı heyecanlı konuşmaya başladı.

"Anne, hazıylanın adi! Sabah oldu."

"Bebeğim, saat şu an çok erken."

"Ama benim dücel olmam lazım."

"Sen zaten çok güzelsin."

"Süslenmem lacım momy. Budün hem Ata'm Cumhuyiyeti tuydu hem de abyam piyona çalıcat. Unuttun mu yotsa?"

"Unutmadım bebeğim. Unutulucak bir gün değil bugün."

"Anne!"

"Efendim anneciğim?"

"Ata'm onu sevenleyi döyüp mutlu oluyoy muduy?"

"Oluyordur. Gurur da duyuyordur."

Nil alkış yapınca Reyyan kocaman gülümsedi. Miranla birlikte kızlarını Atatürk'ü, yaptıklarını ve ilkelerini öğreterek büyütüyorlardı. Peri kızı da her öğrendiği bilgide daha büyük hayranlık duyuyordu. Karısıyla kızının sesine uyanan Miran ikisine de gülümseyerek baktı.

"Günaydın meleklerim!"

"Günaydın sevgilim!"

"Düno sevdilim!"

İkisi de Nil'in bu hâline gülmeden edemedi. Her ne kadar annesiyle aşk yaşasa da babasını kıskanıyordu. Annesine küskünce bakış attıktan sonra yine kafasını annesinin omzuna gömdü. Miran kalkıp kızının yanağına kocaman bir öpücük kondurdu.

"Benim aşkım çok mu kıskançmış?"

"Evet loydum! Tıstancım ben. Bilmeyenleye duyuluyuy."

"Ben biliyorum anneciğim."

"Neyse, ucatmayalım. Budün dücel one day."

"Kesinlikle babacığım."

"Hih! Ben tolalate ditmeyi unuttum. Anne indiy, indiy."

Reyyan kucağından indirince Nil pıtı pıtı koşmaya başladı. Kollarını Miran'a sarıp yanağına öpücük kondurdu. Miran da kollarını sıkıca sarıp saçlarından öptü.

Sevdim Seni Bir KereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin