Dawno, dawno temu...
A może wcale nie tak dawno. Może właśnie teraz, może w tej chwili.
... żyła dziewczyna o niezwykłej urodzie. Była jakby z białej czekolady i dymu, maliny i miodu. Ulotna jak miniona chwila i nieuchwytna niczym poranna mgła.
Zwracała uwagę, chociaż to nie było jej celem. Potrafiła sprawić, że uśmiech pojawiał się wszędzie tam, gdzie ona była. Jednak prawdziwa ona, odważna i bezkompromisowa, zawsze się kryła.
Pod maską delikatności dążyła do swoich zamierzeń. Nigdy nie odkrywała wszystkich swoich kart i wierzeń. Nie zapomniała kto ją wychował i jaki świat ją ukształtował.
Oglądała wschody słońca, które uważała za piękniejsze od zachodów. Feria barw i śpiew ptaków. Poranny chłód i kubek ciepłej herbaty w drżącej dłoni.
Chciała doceniać każdy moment i cieszyć się z małych rzeczy, ale nie potrafiła. Nikt nie wiedział z czym sama się mierzyła.
Noce koszmarami okupione, a dni trudnymi decyzjami wypełnione. I chociaż myślała, że ufa, nie ufała nikomu, a w szczególności sobie samej.
Pozornie szczęśliwa i beztroska, odważna i pewna, a jednak wrażliwa i żalu pełna. Skrywane tajemnice i niewypowiedziane słowa ciążyły jej każdego dnia, ale obiecała. Obiecała milczeć i to milczenie przytłaczało ją coraz bardziej.
Lśniące jasne włosy smagające rumiane policzki i chabrowe oczy okalane firanką ciemnych rzęs. Karminowe usta, z których wypływały najpiękniejsze słowa, chociaż rozum protestował. I serce... Serce zranione, ale niezabliźnione i co dzień czuła wbijające się nowe ciernie.
Żyła, ale bała się żyć naprawdę. Ktoś się pojawił, aby za chwilę zniknąć. Zniknął, aby wrócić. Okazali się wrogami czy przyjaciółmi? Nauczyli się czegoś nawzajem czy oboje przegrali grę, w którą grali? Któż może to wiedzieć, jak nie oni sami?
* * * * * *
Witam was kochani! Jest to druga część Spotkania z samym Diabłem, jednak tutaj pojawią się zupełnie nowi bohaterowie, ale tych starych też nie zabraknie. Jak mogłabym ich tak zostawić?
Mam nadzieję, że się wam spodoba i was nie zawiodę. Rozdziały będą się pojawiać raz lub dwa razy w tygodniu (najczęściej w weekendy).
Uwaga!
Wszelkie podobieństwa do innych prac są przypadkowe. Książka zawiera wulgarne i brutalne sceny.
CZYTASZ
Następczyni Diabła
RomanceDruga część „Spotkania z samym Diabłem" Poznała historię swojej matki, a także ojca, o którym do tej pory się nie mówiło. I właśnie od tej historii wszystko się zaczęło. Przyjaciele okazali się wrogami, a wrogowie przyjaciółmi. Cienie przeszłości...