32. Gdy są pijani

1.2K 62 10
                                    

Kim Namjoon

— Namjoon? Co ty tu robisz? — wystraszyłaś się, to mało powiedziane. Chłopak nie zapowiadał, że wpadnie do ciebie na noc.

— Powiedzmy, że trochę z chłopakami sobie odpuściliśmy a, że zapamiętałem tylko twój adres, to taksówka przywiozła mnie właśnie tu — odpowiedział kładąc się na łóżku, obok ciebie.

— A co z chłopakami?

— Jakimi chłopakami? O co chodzi? — podniósł głowę rozglądając się na prawo i lewo, następnie tego żałując, gdyż trochę mu się zakręciło w głowie.

— Już nieważne idź spać, jutro będzie ciekawy dzień — mruknęłaś popychając delikatnie Joon'a w stronę materaca.

A co do chłopaków... Możliwe, że kogoś reszta interesuje.

Otóż wysiedli oni pod twoim mieszkaniem, gdyż Namjoon zamówił taksówkę na twój adres. I jakby... skończyły im się pieniądze, bo za kolację płacił lider, więc nie byli wstanie zamówić kolejnej taksówki. Tak więc piechotką przemierzali seulskie ulice, dopóki nie przyjechał znajomy Taehyung'a.

Kim Seokjin

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.




Kim Seokjin

— Już nigdy więcej nie piję — wymamrotał Jin, jakoś mniej–więcej, pół roku temu — kiedy miał to możliwość wyluzowania się, w towarzystwie swojego brata. Minęło trochę czasu i póki co Seokjin nie, że nie pił, ale nie upił się jakoś specjalnie mocno. Do czasu...

Seokjin uwielbia swoją rodzinę. I kiedy tylko jego brat zaproponował mu braterską kolacyjkę, oczywiście się zgodził. I jak to ich spotkanie, oprócz kolacji na stole pojawiło się też Soju. No i pojawiamy się przy dniu dzisiejszym.

— Mam ci przypomnieć, co było ostatnio? Co ostatnio mówiłeś? — spytałaś, kiedy Jin wszedł do mieszkania.

— Mhm...

— Co ,,mhm''?

— Mhm...

— Jin? Gdzie ty idziesz? — Kim chyba nie usłyszał, że go wołasz, bo rąbnął się na całe twoje łóżko, nie zostawiając ci przy tym żadnego miejsca.— Jinnie, musisz się przesunąć, jeśli chcesz tu spać, słyszysz?

— Mhm — i z twoją pomocą, przeturlał się na lewą stronę łóżka, finalnie utulając się już do snu.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
𝐫𝐞𝐚𝐤𝐜𝐣𝐞 𝐛𝐭𝐬Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz