35. Gdy któryś z chłopaków nakryje go na ''byciu uroczym''

1.7K 51 2
                                    

Kim Namjoon

Z początku niektórzy docinali Joon'owi i tobie, ale z czasem oczywiście przestali oni się już wygłupiać i normalnym dla nich stały się pewne wasze czynności.

Namjoon is protective — wrzasnął Jeongguk, kiedy razem z chłopakami wyszliście do restauracji. Joon postanowił złapać cię za rękę, kiedy tylko do niej weszliście, ale to tylko ze względu na fakt, ile ludzi znajdywało się w środku.

Namjoon is very protective — dodał Seokjin, dołączając do młodszego.

Joon nie skomentował ich zachowania głośno. Spojrzał najpierw na twoją reakcję, ale kiedy zobaczył, że ciebie to bardziej śmieszy, niżeli zawstydza — jak było w jego wypadku — postanowił pomruczeć do siebie i wyrazić swoje zdanie na ten temat.

Namjoon protecitive boyfriend! — wrzasnął ponownie Gguk, tym razem wyskakując obok lidera, przyprawiając go o zawał serca.

—  Słuchaj, no. Jeon Jeo—

Kim Seokjin

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.





Kim Seokjin

— Nie przeszkadzajcie sobie — odpowiedział Namjoon, kiedy po ich przylocie do Korei, witaliście się po parotygodniowej przerwie w widywaniu się. Seokjin z chwilowego podekscytowania i euforii mógł zapomnieć, że obok są jeszcze jego przyjaciele i rzeczywiście – czysto hipotetycznie, oczywiście –mógł on pocałować cię dłużej niż zwykle, czy też walnąć coś w stylu ,,miło cię znów widzieć.

— Nas tu nie ma i nie było — dodał Jimin, kiedy Jin oblał się wielkim rumieńcem. — Oj. No, nie wstydź się.

— Moglibyście się chociaż odwrócić a nie się gapicie!  — oburzył się najstarszy. Zawstydził się jeszcze bardziej, kiedy zaczęłaś się śmiać wraz z resztą chłopaków. — Zero respektu! Zero poszanowania!

 — Zero respektu! Zero poszanowania!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.





Jung Hoseok

Hobi słysząc, że chcesz uczyć się tańczyć stanowczo zabronił ci chodzić na ,,jakieś tam zajęcia". Sam chciał to robić. Stwierdził, że jest to świetna okazja do spędzania wspólnie czasu jak i trenowania. Tak więc co tydzień miałaś prywatne zajęcia tańca z Jung Hoseok'iem. Dzisiejszego dnia byłaś jednak nieźle zmęczona, więc zwyczajnie spytałaś się Hobi'ego, czy nie mogłabyś usiąść a on poćwiczyłby swoją ostatnią choreografię. Jednak Hobi wpadł na inny pomysł. Wolniak.

𝐫𝐞𝐚𝐤𝐜𝐣𝐞 𝐛𝐭𝐬Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz