37. Gdy mówisz przy nim w swoim jezyku ojczystym

1.3K 57 4
                                    

Do historii:

Chłopak mimo, że nie znał polskiego to doskonale zdawał sobie sprawę w jakich sytuacjach z niego korzystałaś. Jako, że nie rozumiał on cię w tym języku to zazwyczaj, kiedy byłaś wkurzona, mówiłaś do siebie pod nosem w swym ojczystym języku.

+

+

Kim Namjoon

Namjoon doskonale wiedział, że jego fani, jak i jego przyjaciele z zespołu, czasem wyolbrzymiają jego niszczycielską naturę. I tak jak on zaprzecza temu, że rozwala wszystko dookoła tak ty, kiedy któraś z fanek czy fanów pytała się ciebie o ten delikatny temat, potwierdzałaś ich zdanie.

— Ja pierdole Namjoon to kosztowało więcej niż całe moje życie!

I tak Namjoon wiedział, że ma przerąbane. Wystarczył twój ojczysty język.

— Kupię ci nowy laptop? — uśmiechnął się niewinnie, dobrze wiedząc, że nie byłaś zadowolona z rozwalonego urządzenia. Ale on przysięga, zrobił to przez przypadek! Nie zrobił tego specjalnie. — To może kupię ci dwa? Jeden na zapas.

 — To może kupię ci dwa? Jeden na zapas

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



Kim Seokjin

— Żarty sobie robisz? To ja jestem kucharzem i piekarzem w naszym mieszkaniu, [T/I] spaliłaby prędzej całą kuchnie — parsknął Jin kiedy Jeongguk spytał się kto zrobił przepyszny sernik, który leżał właśnie na stole. Seokjin jednak nie spodziewał się, że stoisz za ich plecami. Pobladł poważnie, gdy usłyszał twój ojczysty język.

— Pierdol się Kim Seokjin. Pierdol się. To jest sernik twojej matki — i tak obydwoje, i on, i Gguk, siedzieli parę dobrych sekund w ciszy, patrząc jak szturmem wychodzisz z dormu.

— To było straszne. Co ona powiedziała? — spytał Maknae.

— Wolę pozostać w niewiedzy, ale pozwolisz, że już pójdę — i wyleciał za tobą. I może przepraszał cię dość długo, żebyś mu w końcu wybaczyła, ale dostał też za swoje, kiedy oświadczyłaś mu, że od dnia dzisiejszego przez cały miesiąc tylko on będzie gotować i piec, bez niczyjej pomocy.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
𝐫𝐞𝐚𝐤𝐜𝐣𝐞 𝐛𝐭𝐬Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz