19. Gdy jesteś 8 członkiem zespołu

1.7K 40 21
                                    

Zaznaczam, że nie wiem co we mnie wstąpiło, przepraszam za uszczerbki na zdrowiu :)

RM

Namjoon byłby w stosunku do ciebie bardzo ostrożny i opiekuńczy. Gdy dołączyłaś do zespołu byłaś nie tylko jedyną dziewczyną, ale byłaś też i najmłodsza. Chłopak dbałaby oto, abyś czuła się komfortowo i nie czuła dyskomfortu w ich otoczeniu. Zwracałby uwagę na to, jak reszta grupy się do ciebie odnosi. Reagowałby też, gdy podczas wywiadów w Ameryce ktoś zaginał cię z twojego języka angielskiego, podczas lotów samolotem powtarzałby z tobą przydatne zwroty. Ty natomiast odwdzięczałaś się chłopakowi pomocą w nauce układów. Każdy był przerażony myślą, że dostanie po głowie od Hoseok'a, więc staraliście się nawzajem sobie pomagać. Namjoon lubił też, gdy przeglądałaś jego teksty z tej drugiej perspektywy, kobiecej perspektywy. Gdy już zatwierdzałaś dany tekst, ten czuł się wtedy pewniej oraz miał poczucie, iż zrobił wszystko co miał zrobić.

***

-Jak to zapomniałaś kroków? -jęknął lider.

-Było mnie nie rozpraszać! -odparowałaś próbując dodzwonić się do Jimina. -Nie odbiera, Hoseok nas zabije.

-Dzwoń do Jungkook'a -poradził opierając się łokciami na podłodze sali do tańca.

1 sygnał, 2 sygnał, ... ,6 sygnał

-Też nie odbiera -westchnęłaś przewracając się tak, by leżeć brzuchem na podłodze.

-Na miasto poleźli, czy co? Gdy trzeba to nikt nie odbiera

-Ale bez nas? Na miasto? Ja zawsze idę z wami!

-Dzwoń do Yoongi'ego -przerwał twoje narzekanie. Już zaczął sobie wyobrażać co się będzie działo jutro na próbie. Żywi to wy stąd napewno nie wyjdziecie.

•••

[T/I]isreal: Hoseok chce nas dopaść

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

[T/I]isreal: Hoseok chce nas dopaść. Uciekamy, ale Joon zapomniał, że nie ma prawa jazdy. Pomocy, potrzebujemy podwózki i to szybko

Namjoon: @.[T/I]isreal czy ty właśnie- usuń to

YourJ-Hope: @.Namjoon @.[T/I]isreal widzę was, nie uciekniecie

Hyunah_aa: jestem w pobliżu, szykujcie walizki

YourJ-Hope: @.[T/I]isreal @.Namjoon spróbujcie uciec, a napuszczę na was pozostałą część maknae line

Jimin: @.YourJ-Hope ExCusE mE? Czy ja ci na psa gończego wyglądam!?

Jin

𝐫𝐞𝐚𝐤𝐜𝐣𝐞 𝐛𝐭𝐬Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz