36. Gdy nie możesz wylosować jego karty

1.1K 52 9
                                    

Kim Namjoon

Nie kupowałaś albumów jakoś nałogowo. Zamawiałaś je tylko wtedy, gdy naprawdę ci na nich zależało np. przedpremiera albumu twojego ulubionego zespołu. Jednakże mając Namjoon'a za partnera miałaś pewien przywilej i zwyczajnie to on załatwiał ci albumy z autografami, nie tylko od BTS, ale od wszystkich grup spod hybe.

Miałaś niestety tego pecha, że nigdy, przenigdy nie mogłaś wylosować karty z Namjoon'em. Joon sam uwielbiał odpakowywać własne albumy i, w przeciwieństwie do reszty swoich kolegów, robił to bardzo delikatnie i starannie. Tak więc zawsze, kiedy wychodził jakiś album BTS, siadał on z tobą na kanapie i obydwoje otwieraliście swoje zdobycze. I tak jak zwykle bywało, ty wylosowałaś Hoseok'a, kiedy Namjoon wylosował siebie.

— Szlag, znowu!

I tak. Namjoon wrócił się specjalnie do wytwórni po jeszcze dwa albumy. Po powrocie usiadł z tobą ponownie na kanapie ze swoimi albumami.

— O co ci chodzi? — spytałaś, niezbyt rozumiejąc o co chodzi. Namjoon był jednak spokojny i spoglądał to na ciebie, to na album w twoich dłoniach.

— O nic, po prostu otwórz — odpowiedział. Wzruszyłaś więc ramionami i kiedy już miałaś zabrać się za otworzenie albumu Namjoon wyrwał ci rzecz i podmienił ze swym własnym.

— Co ty robisz?

— A nic, po prostu chce trafić kartę Hoseoka, a jako, że ty masz szczęście do jego kart... — skłamał i kiedy zaakceptowałaś jego odpowiedź, ponownie zabrałaś się za odpakowywanie. Namjoon aż zaprzestał swoich czynności i wpatrywał się wielkimi oczyma w twoje dłonie, i już po chwili ujrzał w twoich dłoniach kartę z jego uśmiechniętą twarzą.

— Sukces osiągnięty— uśmiechnął się szeroko.

— Sukces osiągnięty— uśmiechnął się szeroko

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.




Kim Seokjin

Jin to Jin, więc kiedy tylko ich comeback stał się oficjalny on przyszedł do twojego mieszkania z dwoma wielkimi torbami, w których znajdowały się tylko albumy. Seokjin zdawał sobie sprawę, że zawsze po otwarciu swojego najnowszego albumu wkładasz wylosowaną kartę pod etui telefonu i paradujesz z nią póki nie dostaniesz nowego albumu, z nową kartą.

— Nie chcesz mi chyba powiedzieć, że mam to wszystko otworzyć — wskazałaś na stos albumów przed sobą, na stoliku. Seokjin patrzył na ciebie poważnie i nie odezwał się. Westchnęłaś więc i zabrałaś się za to, co Jin chciał. Chłopak siedział obok i z uśmiechem spoglądał znad twojego ramienia jaką to kartę wyciągniesz pierwszą. Po długich pięciu minutach odpakowywania i losowania kart całego Maknae Line, zostało ci jeszcze dziesięć albumów.

— Nie przeglądaj po raz kolejny tego photobook'a! Masz moją piękną twarz obok siebie! Nam chodzi o kartę, [T/I] — skarcił cię po raz kolejny, kiedy zobaczył jak przeglądasz zdjęcia, osobiście zabrał ci z rąk photobook'a i skonfiskował go na czas nieokreślony.

𝐫𝐞𝐚𝐤𝐜𝐣𝐞 𝐛𝐭𝐬Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz