18. Gdy mówisz mu, że go nie biasujesz/biasowałaś

1.9K 47 6
                                    

Rozdział można też rozumieć jako: Gdy mówisz mu, że biasujesz innego członka zespołu.

Znów trochę krótszy rozdział, ale mam zaczęte dwa inne, które dokończę przy najbliższej okazji. Prawdopodobnie w niedzielę wrzucę drugi krótszy, ale nic nie obiecuję. Nie miałam czasu za bardzo na pisanie, a jest koncert bts. Chyba rozumiecie ;) Pozdrawiam i osobom, które ''idą'' na koncert życzę miłego oglądania.

RM

Namjoon chciałby się zmienić by być twym biasem. Trochę miałby żal do siebie i jakoś by się obwiniał, jednocześnie byłby smutny i zawiedziony twoim oświadczeniem.

***

-Możesz powtórzyć?

-Tak, więc-

-Nie, nie kończ -pokręcił głową zawiedziony. -Nie rozumiem jak możesz w ogóle patrzeć na Hoseok'a... w ten sposób.

-W jaki sposób?! Porąbało cię już do reszty?

-To mnie powinnaś lubić najbardziej -burknął oburzony faktem, że imponuje ci J-Hope i jakoś lubisz tę wytwarzaną przez niego radosną atmosferę. -To dlatego, że nie umiem tańczyć, prawda? No powiedz mi to w twarz, chce wiedzieć gdzie stoi przyczyna!

-Nie powiedziałam ci do cholery, że kocham Hoseok'a. Powiedziałam, że ostatnimi czasy jakoś mi zaczął imponować, z resztą wiesz, że sama zawsze chciałam podszkolić swój taniec. A on tak świetnie tańczy.

-Ty również świetnie tańczysz -przerwał przyprawiając cię o uśmiech.

-Dziękuje, a ty jesteś wspaniałym liderem i moim bias wreckerem.

-Jestem twoim biasem, możesz sobie wmawiać co chcesz, ale widzę jak na mnie patrzysz. Mnie nie oszukasz -oświadczył chcąc samemu się uspokoić.

Jin

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Jin

Seokjin zacząłby lekko piszczeć zamiast mówić. Zacząłby również tak szybko nawijać, że ledwo dałoby się go zrozumieć.

***

-Nie ma mowy! Nie ma mowy, [T/I]! Taehyung nie będzie twoim biasem! Ja nim jestem, nie obchodzi mnie co w nim lubisz, to ja jestem twoim chłopakiem i twoim biasem! Co ty chcesz? Mam się przefarbować na ten kolo co ten młody? Mam nie wiem... zdjąć koszulkę? Mówić obniżonym głosem? Co chcesz? To moja wina? Co ja zrobiłem? Skrzywdziłem cię?  A może to jego wina!? Przekupił cię tak? Słuchaj, możesz mi wszystko powiedzieć, ja zawsze jestem koło ciebie...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
𝐫𝐞𝐚𝐤𝐜𝐣𝐞 𝐛𝐭𝐬Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz