3. Bölüm

2.7K 156 111
                                    

Evdeki siren sesiyle yatağımdan sıçradım , pek önemsemedim çünkü ben onlarla göreve gitmiyordum her zaman olduğu gibi günlük rutinlerimi yapmaya başladım evde kimse yoktu aşağı indim tek başıma kahvaltı yapıyordum. Yemeğimi yedikten sonra güçlerime çalışmak için  bahçeye çıktım.

Darla: Odaklan odaklan ! Odaklan !

Elimi terkardan böyle bir ateş sardı şimdi onu söndürmeliyim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elimi terkardan böyle bir ateş sardı şimdi onu söndürmeliyim. Bitkin düşmüştüm uzun süredir burada bunu yapıyorum , bende ki sorun neydi ben niye diğerleri gibi normal olamıyorum , gücümü neden kontrol edemiyorum. Yorulduğum için odama çıktım aşağıdan kahkaha sesleri geliyordu odamdan çıktım her zaman oturduğum merdivenlerin başına oturup onları dinlemeye başladım.

Diego: Bıçaklarımla vanya'yı nasıl kurtatdığımı gördünüz mü ? Harikaydı

Luther: Daha çok Vayna seni kurtarıyor gibiydi.

Klaus: Ahahaha

Diego: Kapa çeneni Klaus

Luther: Sende harikaydın Allison

Allison: Teşkür ederim.

Onları dinlerken benimde gülümsediğimi yeni fark ettim o anda uzaktan Klaus'la göz göze geldik .

Klaus: Aa Darla gelsene.

Darla: Şey b-ben.

Klaus  koşarak yanıma geldi elimden tuttu çekiştirerek salonun ortasına getirdi.

Klaus: Dün yaptığın şeyi yapsana.

Ben: Klaus kızı zorlamasana

Ben'e bakarak buruk bir şekilde gülümsedim.

Darla: B-ben

Bir an Fivele göz göze geldik , o da havalı olduğunu düşünüyor muydu ? Kalbim daha fazla atmaya başladı.

Five: Bu saçma şeylere vaktimi harcayamam ben odamdayım.

Five bir anda olduğu yerden yok oldu.

Klaus: Peki kanka sonra yaparsın.

Ilk defa benimle düzgün konuşmuşlardı Five olayı hariç alay yok dalga geçme yok. Klausn abarta abarta gözlerimden bahsediyordu.

Klaus: Keşke bir daha yapabilsen.

Bir anda odaya Reginald girdi.

Reginald: Neyi tekrar yapabilse ?

Klaus yutkunarak arkasını döndü.

Klaus: Şey - D-darlan'nın gözleri dün kırmızı oldu.

Allison Klausun kolunu iterek onu susturmaya çalıştı.

Reginald: 8 Numara birazdan odamda ol.

The Umberella Academy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin