36.Bölüm

1.8K 115 56
                                    

Karşımda gördüğüm kişiyle dona kalmışken kelimeler ağzımdan istemsizce çıkıyordu.

Darla: ROBERT!!!?

Ne işi var burada ? , karşımda öylece duruyordu, bir anda omuzumda hissettiğim elle geri çekildim Five beni arkasına aldıktan sonra koşarak Robert'in üstüne atladı yumruklarıyla ölesiye vururken  bir anda geri savruldu daha ne olduğunu anlamadan takip  edemediğim bir hızda Edward'ı gördüm rüzgar gibi gelmişti ve Five itmişti, Robert ayaklanıp üstünü çırpıştırdığında Five bir daha üzerine koşmaya başladı o sırada tekrardan savruldu sanki biri arkasından ip bağlamış tam gücüyle çekiyordu havada süzülürken üzerime geldiğini fark ettim Nasıl oluyordu bu ? Five üzerime düştüğünde ikimizde yeri boyladık üstümdeydi ama kıpırdayamıyordum. Robert kapıdan içeri girip ilk adımını atmıştı hala kıpırdayamazken Robertin arkasından içeri William girdi eli önde odaklanmış bir şekilde bize bakıyordu, bunu o mu yapıyordu ? Elini daha da öne itti Bu Five'la beni daha da yaklaştırdı kafamı kaldırdığımda   Luther William'a doğru koşuyordu bir anda üstüne atlayınca bizde gücün etkisinden çıktık ve ayağa kalktım tam saldırıya geçmişti ki Reginald'ın sesiyle hepimiz durduk.

Reginald: YETER KESİN ŞUNU !! 

Arkamı dönüp Merdivenlerdeki babama baktığımda ne kadar sakin olduğunu fark ettim. 

Robert: Regi eski dostum.

Darla: NE ? 

Evet 10 harf  2  kelime " eski dostum "  idrak etmeye çalışıyordum.

Reginald: NE istediğini biliyorum Robert ve bu asla olmayacak.

Robert: Hiç değişmemişsin aynı huysuzluk ve saçma karalılık yine seninle. 

Reginald: Evime kadar gelme cesaretini nereden buluyorsun Robert ! 

Hepimiz susmuş bu konuşmanın ne olduğunu Anlamaya çalışıyorduk.

Reginald:  Odamda konuşalım ! 

Babam arkasını döndü ve ağır ağır çıktığı merdivenlerden odasına doğru gitti kafamı çevirip Roberte baktım.

Robert: Nasılsın Darla ? kötü görünüyorsun.

Hiç düşünmeden yanına gidip yakalarından  tuttum çekiştirerek kelimelerimi kusar misali suratına fırlatıyordum.

Hiç düşünmeden yanına gidip yakalarından  tuttum çekiştirerek kelimelerimi kusar misali suratına fırlatıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Temsilidir )

Darla: Senin yüzünden bu haldeyim hayvan herif ! ne verdin bana ? ne vardı o şırınganın içinde , konuş HEMEN  ! 

Robert: Sakin ol şırınganın içinde sakinleştirici vardı beni bayıltana kadar dövmeseydin sana her şeyi anlatacaktım ama vücudun  sakinleştiriciye tepki verdi sende bayıldın bende , o sırada da seni kaçırmışlar. 

The Umberella Academy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin