10. Bölüm

2.4K 142 42
                                    


Medya galp ben  ♡

Uyandığım da sabah çok erkendi normalde boş zamanlarımı odam dışında geçirmem ama şu anda solana gitmek istedim üzerimi değiştim saçlarımı yaptım uzun düz saçlarım belime kadar geliyordu. Boş koridorlardan geçerken ki soğuk hava yüzümü gıdıklıyordu sanki, merdivenlerden aşağı indim salonda kimse yoktu bu duruma sevindim kimsenin olmaması hiç soru olmaması ,  koltuklardan birine oturdum ve etrafı incelemeye başladım canım sıkılınca sehpa da duran Ben'nin kitaplarından birini aldım ve okumaya başladım bir süre sonra başımda birinin dikildiğini fark ettim , kitaba öyle dalmıştım ki  geldiğini görmedim bile kafamı kaldırdığımda bu kişinin Five olduğunu  gördüm gözlerimi devirdim elimde olan kitabı tekrar masaya bıraktım ayaklandım bir süre gözlerine baktım oradan çekip gitmek için arkamı döndüm tam gidiyordum ki Five kolumdan tuttu.

Five: Konuşabilir miyiz ?

Darla: Hayır.

Kolumu bir hışımla Five'dan kurtardım. Arkamı döndüm ve odama gittim bunu nasıl yaptım bende bilmiyorum bir anlık öfkeyle mi ona böyle davranıyorum ? Hayır bu ona olan öfkem değil gerçek hislerim gerçekten,  onu görmek dahi istemiyorum. Kendi kendime düşünüp cevap veriyorum delirdim sanırım artık. Odamın kapısı açıldığında karşımda Vanya'yı gördüm.

Vanya: Nasılsın?

Darla: Ş-şey daha iyiyim.

Vanya: Seninle gelmemi ister misin ? , yani şu cezaya

Darla: Hayır yalnız yapmak istiyorum.

Vanya: Hm anladım , peki ne zaman gidiyorsun.

Darla: Şimdilik bunları düşünmek istemiyorum , aşağı inelim mi ?

Vanya: Hıhı

Vanya ile birlikte mutfağa gittik herkes oradaydı babamı bekliyorduk Five'ın suratına bakmadan masama oturdum ona bakmasam bile o çatık kaşlarıyla beni süzdüğünü anlıyordum , ona hayır dediğim için şaşırmış olmalı yani kimse benden bunu beklemez. Babam geldiğinde Five keskin bakışlarını babama döndürdü. Yemeğimizi yerken Five konuşmaya başladı.

Five: Zamanda yolculuk  yapmak istiyorum !

Bunu söylerken elindeki bir bıçağı masaya sapladı korkuyla irkildim.

Reginald: Bu oyun değil 5 numara , zamanda yolculuk tehlikelidir !

Five: Ben hazırım.

Five birden masadan ışınlandı babamın arkasında beliren mavi ışıkla hepimiz ona döndük Five Babamın kulağına tekrar fısıldadı.

Five: Ben hazırım.

Reginald: 5 numara!!!

Five arkasına bakmadan academy'den çıktı hepimiz şok olmuştuk.

(Arkadaşlar hikâyenin başında Five 13 yaşında geleceğe ışınlanmıyor demiştim onu burada düzeltiyorum kusura bakmayın)

♡Oy+yorum♡
Desteklerinizi bekliyorum 

The Umberella Academy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin