Bu Five'in sesine benziyordu, kapıyı açıp açmamakta kararsız kaldım, bir anlık düşünmeden açtım karşımda her yeri kanlar içinde olan Five'ı gördüm.Darla: Aman tanrım !
Five: Sessiz ol diğerleri duyacak.
Darla: Ne oldu sana !!?
Five: Bir şeyim yok.
Five'ı biraz daha incelediğimde kolunda ki koca yarığı gördüm çok kötü gözüküyordu. Yanına gidip yarasını incelemeye başladım.
Darla: Odaya geç Grace'i çağırıyorum.
Five: Hayır gerek yok!
Darla: Nasıl gerek yok şuna bak !
Arkamı dönüp gidiyordum ki Five kolumu tuttu.
Five: Gerek yok dedim.
Kolumu acıtıyordu ne sanıyor bu kendini. Önce koluma baktım daha sonra da Five'a kolumu hızlıca ondan kurtardım.
Darla: Bana bak Five , ben senin ezdiğin ,küçümsediğin eski Darla değilim! hareketlerine dikkat et bir daha bana dokunursan tavrım bu olmaz.
Five şok olmuş şekilde gözlerime bakıyordu bunu duymayı beklemiyordu tabi , bende öyle aslında, yani bir anda ağzımdan çıktı.
Darla: Şimdi kapa çenini ve odaya git Grace'i çağırıyorum.
Five daha fazla bir şey sölemeden odaya gitti Grace çağırdım hızla odaya gittik Five'a dikiş atmaya başladı kolunu sardıktan sonra Grace çıktı bende arkasından gidiyordum.
Five: Darla...
Darla: Hı
Five: Konuşabilir miyiz ?
Darla: Ne hakkında?
Five: Gel otur şöyle.
Five'ın karşısındaki koltuğa oturdum konuşmasını bekledim.
Five: Küçükken yaşadığımız şeyler , ben gerçekten-
Darla: Merak etme Five beni sevmeni beklemiyorum buradan gidereken benden nefret ediyordun gittiğinde bir şey değişmesini beklemiyorum.
Five: Ne!? Hıh bak hayır ondan bahsetmiyorum, ben sana çok kötü davrandım bunun için hiç özür dileyemedim.
Darla: Evet ama bu geçmişi düzeltmiyor , hâlâ seni gördüğümde bana nasıl davrandığın geliyor aklıma , senin yüzünden özgüvensizin tekiydim.
Konuşmaya devam edersek birbirimizi üzecektik
Darla: Five bunları konuşmayalım yoksa kalbini kırıcam.
Five: Hayır ,bugün bunları konuşucaz.
Darla: Bak-
Five bir anda sözümü kesti .
Five: Geldiğimden beri bana farklı davranıyorsun , benden kaçıyorsun ? Ben olayları unutup yeniden başlamak istiyorum.
Darla: Ç-çünkü-
Five: Çünkü ?
Darla: Kalbimi çok kırdın tamam mı ? Unutamıyorum olmuyor sana beslediğim öfke bir türlü susmuyor.
Bunları söylerken bir yandan ağlıyordum. Five donmuş gözleriyle bana bakıyordu bundan sonra hiç bir şey eskisi gibi olamaz , Five'n yaptıkları kötüydü ama en kötüsü de benim ona aşık olmam dı içimde ki öfke bu yüzden olabilir mi ? Hâlâ suçu kendimde arıyorum , aptalın tekiyim. Five'n konuşmasına izin vermeden oradan çıktım odama gidip kapıyı kilitledim.
Bu bölüm biraz duygusal oldu, medyayla pek uymadı ama hoşuma gitti .d.
♡oy+yorum♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Umberella Academy
General FictionReginald Hargreeves çoçuklar henünz 8 yaşındayken academiye yeni bir numara getirdi ,kızın trajik geçmişi onun utangaç , içine kapanık bir kişilik yapıyor. Karedeşleri tarafından dışlanan kız bu koca academy de yalnız başına.