5.Bölüm

2.4K 156 14
                                    


*medya hoşuma gitti ■♧■

Grace fivel'ı bir odaya götürdü, meraktan ölecektim , ona bir şey olmasına asla izin veremezken ona ben zarar vermiştim , gözlerim tekrar dolmaya başladı odama gidip kapıyı kitledim herkes çok panikti, zaten sürekli bana sorular soruyor kızıyorlardı kendimi yalnız bulduğum anda ağlamaya başladım. Ağlarken uyuklamış olmalıyım uyandığımda yerde yatıyordum boynum öyle ağrıyor ki umursamadan hemen ayağa kalktım  Grace'nin yanına gittim.

Darla: O-o iyi mi ?

Grace: Evet tatlım odasında dinleniyor.

Odasına gitmeli miyim ? Bana çok kızgın olmalı ,  kendimi çok suçlu hissediyorum gitmeye karar verdim , yavaş yavaş odasının kapısına doğru ilerledim bir an duraksadım , ya herşey daha kötü olursa benden nefret ediyor kendi kendime bu şekilde düşünürken bir yandan da nasıl olduğunu merak ediyordum elimi kapının kolundan geri çektim , koşarak kendi odama gittim. Ağlayarak konuşmaya başladım. Bunu yapamam , korkağın tekiyim o sırada Ben odama geldi.

Ben: Babam seni çağrı- sen iyi misin ?

Ağladığımı gördüğünde hemen göz yaşlarımı sildim gülümser şekilde kafa salladım.

Darla: Nediyordun.

Ben: Babam seni çağırıyor.

Darla: Tamam sen git geliyorum.

Ben odadan ayrıldıktan sonra Aynanın karşısına geçtim kızarmış gözlerime kapatıcı sürdüm daha sonra hemen Babamın  yanına gittim. Garip görünüyordu anlamadım herkes çok sessizdi.

Reginald: 8 numara bir süre odandan çıkmayacaksın, yemeğini Grace odana getirecek.

Darla: A-ama neden ?

Gözlerim dolmaya başladı , gücüm kontrelden çıktığı için mi ? Ama dün   Reginald çok sakin gözüküyordu. Neden şimdi buna karar verdi.

Reginald: Şimdi odana çıkabilirsin. Güçlerine orada çalışacaksın.

Ama ben bir daha güçlerimi kullanmak istemiyorum, ya tekrar birine zarar verirsem bunları babama söyleyemiyorum korkağın tekiyim, üzgün ve yaşlı gözlerimle kafa salladım onalrı arkamda bırakarak odama çıktım. Aynanın karşısına geçtim güçlerime odaklandım içimdeki ateşi kontrol etmeye çalışıyordum gözlerim birden kırmızı oldu derin bir nefes aldım sakin olduğumu hayal ettim gözlerimi tekrar açtığımda gözlerim düzelmişti ilk kez başarının tadına bakmışcasına mutlu oldum yatağıma oturdum ve günlüğüme yazmaya başladım Five'ı düşünüyordum.

*♡Oy+yorum♡*

The Umberella Academy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin