44.Bölüm

1.5K 93 74
                                    

Dolap boştu.... tek bir kıyafet yok tek bir şey ,bom boş , hızlıca odayı armaya başladım çekmeceler dolaplar hepsi boştu banyosuna girdim boştu...

--------------------------------------------------------------------------------

Kafamdan geçirdiğim milyon tane senaryoyla oturdum Five'ın gelmesini bekliyorum...

Gelmiyor.

Hızlıca odadan çıkıp babamın odasına doğru yürümeye başladım düşünmeden hareket ediyordum kapıyı çalmadan dan diye girdim içeri.

Reginald: 8 NUMARA! 

Darla: Five nerede !? 

Reginald: Gitti.

Darla: NE demek gitti ?

Reginald: Kurallarıma uymadı ve gitti.

Söylediklerini idrak edemiyordum kafamın içinde tek bir kelime dönüyordu sadece "Gitti" 

Darla: ONU KOVDUN MU ! 

Reginald: Evet ?

Darla: Nasıl bir insansın sen ya ! ya nasıl kovarsın ! sırf masaya  gelmedi diye nasıl kovarsın. Üstelik bende gelmedim neden o

Reginald: Ses tonuna dikkat et! Ayrıca bana her şeyi anlattı kavga etmişsiniz oda seni inadından şehrin öbür ucuna ışınlamış yani senlik bir durum yok çıkabilirsin.

Darla: Ciddi misin !?

Reginald: Düzeni bozanlar her zaman hakkettiğini alır Darla , William'la olan kavgasını da göz ardı edemem.

Darla: YA o başlattı üzerime yürüdü BENİM! 

Reginald: Çocuk gibi şikayet mi ediyorsun Darla ? 13 yaşında değilsin kendine gel.

Darla: NERDE O ?

Reginald: ÇIK dışarı sabah sabah seninle uğraşamam.

Darla: NERDE ! 

Reginald: Five'ın yaşadığı şey örnek olur diye ummuştum ama peki sen bilirsin. 10 saniye içinde odadan çıkmazsan sonun onun gibi olacak.

Darla: Tehdit mi ediyorsun beni ? 

Reginald:  9!

Darla: Sen sözünün dinlenmediğinde  nasıl islediğini örnek olarak göstere bilmek için FİVE'I KOVAMAZSIN! 

Reginald: 5 !

Sinir krizi geçirmemek için dişlerimi sıkıyorum şu an arkamı dönüp gitmemi beklemiyor herhalde , bakalım ne yapacak beni de mi evden kovacak ? üzülmem  aksine işime gelir bu .

5 saniye sonra gitmeyeceğimi anladığında ayağa kalktı ellerini yumruk yapa yapa yanıma geldi 

Darla: Hadi beni de kovsana.

Derin bir nefes aldı gözlerini kapattı anlında belirginleşen damarlarından sinirini anlayabiliyordum. Aldığı nefesi sesli bir şekilde verdi burnundan, Tekrar gözlerini gözlerimden ayırmadan konuşmaya başladı. 

Reginald: Bu evde fazlalık olan bir kişi varsa o sen değilsin bunu bil 

Darla: Bu ne demek oluyor ?

Reginald: Emin ol Klaus'un ilaçlarını kessem muhtemelen şu an ayakta zor duruyor oluyordur.

Darla: İlaç mı !? 

The Umberella Academy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin