🦋
Darla: Off Nacy iyiyim dedim ya
Nacy: Emin olamıyorum senin o halin gözümün önüne gelince çok korkuyorum.
Darla: Yok bir şeyim bak.
Odaya geldikten yarım saat sonra Nacy geldi ve iki saattir başımın etini yiyor artık istesem de uyuyamıyorum.
Darla: Tamam hadi gel aşağı inelim. Bir şeyler atıştırıp Five'ın yanına gitmek istiyorum.
Odadan çıkıp aşağı indik içerden gülüşme sesleri geliyordu.
Darla: Five!?
Five koltukta oturmuş tam karşısında da Sirina ?
Five: Darla uyanmışsın.
Five hızla yanıma gelip ellerimden tuttu.
Darla: Ne halt ediyorsun burada yataktan çıkmaman lazım ! dikişlerin ?
Fiven Tişörtünü yukarı doğu kaldırdım yarasına bakmak istedim. Bulunduğumuz yeri unutum Five'ın tişörtünü göğüslerine kadar kaldırdım.
Five: Darla! napıyorsun güzelim ?
Bir an gözlerim büyüdü kafamı kaldırıp etrafıma baktım sadece sırıtan dudaklar vardı.
Darla: Öhöm öhöm Şey hadi gel Five yatıralım seni.
Five elini omuzuma attı.
Five: Yatıralım bakalım.
İyi gibi gözüküyordu enerjik dinç sanırım gerçekten iyileşmişti ama onun için endişelenmeden duramıyorum. Hala çok korkuyorum.
Odaya geldiğimizde Five söylene söylene yatağa uzandı beni de yanına çekip yanına yatırdı.
Five: Çok korktum.
Darla: Ne için.
Kafamı göğüsünden kaldırıp yüzüne baktım.
Five: Az kalsın boğuluyormuşsun.
Darla: Korkma geçti bak karşındayım ve çok iyiyim.
Five: Uyurken yanındaydım. çok huzurlu gözüküyordun.
Darla: Seni düşünüyordum yanına gelecektim ama çok yorgundum.
Saçlarımın arasına minik öpücükler bıraktı.
Darla: Sirinayla tanıştın mı ?
Five: Onu zaten tanıyordum.
Birden yatakta doğruldum kaşlarım çatık Five'a bakmaya başladım.
Five: Babam beni sözde sürgün ettiğinde gönderdiği görevde bu kızı gizlice izlememi istemişti. Yani öyle oradan tanıyorum.
Darla: Babam neden bu kızı izlememeni istedi ? ne yapıyordu ?
Five: Aslında bir şey yapmıyordu çoğunlukla yüzüyordu ormanlık bir alanda ama en son bir kaç adam geldi Sirinayı kaçırmaya çalıştılar bende hemen babamı aradım oda Sirinayı almak için yola çıktı sanırım, bende döndüm işte o arada.
Darla: Kaçırmaya mı !?
Five: Evet ama kaçmayı başardı bir uçurumun kenarından denize atladı ve puf bir daha çıkmadı. Öldü sanmıştım ama babam gücünü anlatınca ölmediğini anladım ve eve döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Umberella Academy
General FictionReginald Hargreeves çoçuklar henünz 8 yaşındayken academiye yeni bir numara getirdi ,kızın trajik geçmişi onun utangaç , içine kapanık bir kişilik yapıyor. Karedeşleri tarafından dışlanan kız bu koca academy de yalnız başına.