Beni sevmediğine asla inanmıyorum. Sabah bir zarf geldi ve ondan sonra bu şekilde davranmaya başladı. Kesinlikle başka bir şey var!
-----------------------------------------------------------------------
Bütün gece düşündüm böyle bitemez beni sevdiğini biliyorum işin içinde başka bir şey var ve ben bunu öğreneceğim.
Odamdan çıkıp Five'ın odasına gittim kapıyı çalmadan odaya daldım. Five çatılmış kaşlarıyla yerinden fırladı. Ellinden tutup onu odadan çıkardım. Çekiştire çekiştire merdivenlerden indiriyordum.
Five: Darla! Dur NE YAPTIĞINI SANIYORSUN SEN!
Söylenmesine rağmen durmuyordum bahçeye çıktığımızda konunu bıraktım.
Darla: Odanda dinleyici mi var Üstünde yada başka bir yerde?
Five: NE diyorsun sen!
Darla: Five tehdit mi ediliyorsun bak lütfen.
Five: Çok film izliyorsun herhalde tehdit falan yok kurma kafanda.
Darla: Five bir günde ne değişti! beni sevdiğini biliyorum beni kandıramazsın!.
Five: Sıkıldım tamam mı ilk başlarda iyi hoştu ama sonradan sıkıldım rol yapmaya başladım seni sevmeye çalıştım ama olmadı işte ne yapabilirim.
Ağlıyordum.
Darla: Tamam gözlerime bakarak tekrar et o zaman.
Five: Seni sevmiyorum.
Darla: Sana inanmıyorum.
Five: OF tamam İyi kızsın güzelsin fiziğin de güzel ama senden çok var.
Donup kalmıştım bunları o mu söylüyor? Karşımda ki Five olamaz benim sevdiğim çocuk bu olamaz.
Five: Bak böyle olsun istemezdim ama beni anlamanı umuyo-
Darka: BIRAK DOKUNMA BANA!
Five ellerini omuzlarıma yerleştirmişti bağırmamla ellerini hemen çekti.
Darla: Tamam bitti o zaman
Bu sefer bir daha dönmemek üzere gitmiştim yanından. Eve girip hızla Allison'un odasına gittim.
Allison: Darla? Noldu!
Darla: Allison.
Hıçkırıklarımın arasında zor söylemiştim ismini yanına gidip sarıldım.
*****
Sirina: Tamam artık ağlama kendine yazık ediyorsun.
Allison: Su içmek ister misin?
Vanya: Five'ı öldürmek istiyorum nasıl yapar böyle bir şey ya!
Sirina: Erkek milleti işte hepsi aynı.
Nacy: Darla biraz uyumak ister misin?
Vanya: Ya bu çocuk da dün aşıktı bu kıza. Nasıl olur bir anda ya!
Darla: Değilmiş işte ! bunca zaman benim üzmemek için sürdürmüş idare etmiş kendince!
Allison: Tamam Vanya sende sus artık!
Sirina: Tamam canım ağlama sen artık.
Nacy: Kızlar biz çıksak iyi olacak.
Sirina: Bence de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Umberella Academy
Genel KurguReginald Hargreeves çoçuklar henünz 8 yaşındayken academiye yeni bir numara getirdi ,kızın trajik geçmişi onun utangaç , içine kapanık bir kişilik yapıyor. Karedeşleri tarafından dışlanan kız bu koca academy de yalnız başına.