Odama çıktığımda zamanın nasıl geçtiğini anlamadım Kahvaltı saati gelmişti. Aşağı indim herkes oturmuş babamı bekliyordu.Klaus: Günaydın kankacığım.
Darla: Günaydın Klaus
Allison: Bugün büyük gün he
Darla: Ah evet , Kahvaltıdan sonra planı konuşmak için hepinizi salonda bekliyorum.
Herkes "evet" anlamında kafasını salladı Five baktığımda Uyukluyordu bir süre sonra babam geldi yemeğimizi yedikten sonra odama çıktım biraz oyalandıktan sonra aşağı indim. Hepsi toplanmış beni bekliyordu Five hariç yanlarına gittim ve konuşmaya başladım , hızlı olmalıydım çünkü Joseph biraz sonra gelirdi.
Darla: Evet , hepiniz beni dinleyin.
Hepsi susmuş dikkatlice beni dinliyordu.
Darla: Saat 20:00 de balo başlıyor biz muhtemelen erken gideriz sizde öyle yapın erkenden balo salonunun arkasında toplanın sizi aradığımda Five sizi çatıya ışınlasın o sırada bende hemen altınızda ki katta olucam çatıdan içeri girersiniz muhtemelen bir sürü koruma olacak siz adamları hallederken, Ben sende kameraları hallet bense dosayı aramaya başlayacağım çok dikkatli olmalıyızn en önemlisi aşağıda insanlar olacak onlara asla bir şey olmamalı , beni iyice anladınız değil mi ?
Luther: Sorun yok bence , gayet kolay biz adamları oyalarken sen dosyayı bulacaksın.
Darla: Aynen öyle.
Ama bir sorun vardı odanın olduğu katta kinetik enerji yayılıyor yani güçlerini kullanamazlar ama o katta olmayacaklar yani sorun olmaz heralde , onlara bunu söyleyip korkutmak istemedim bu yüzden sustum , saate baktığımda Joseph'in yakında burada olacağı geldi aklıma diğerlerini aşağıda bırakıp hazırlanmak için odama çıktım. Bir yandan da Akşam baloda giyeceğim elbiseyi bir kutuya koydum , dolabımdan bir sırt çantası çıkardım onunda içinde dövüş kıyafetlerimi koydum poşetleri odamın kapısının önüne koydum.
Hazırlandığımda odamdan çıkıp aşağı iniyordum ki aklıma Five geldi o planı bilmiyordu adımlarımı Five'ın odasına çevirdim. Kapıyı açtığımda kıp kırmızı oldum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Umberella Academy
General FictionReginald Hargreeves çoçuklar henünz 8 yaşındayken academiye yeni bir numara getirdi ,kızın trajik geçmişi onun utangaç , içine kapanık bir kişilik yapıyor. Karedeşleri tarafından dışlanan kız bu koca academy de yalnız başına.