24.Bölüm

1.9K 125 8
                                    


Odam da çok sıklımıştım aşağı indim diğerleri de görevden gelmişti.

Allison: Hepsi Diegonun suçuydu.

Diego: Benim mi ?

Allison: Ne diye adamı duvara saplıyorsun ki

Diego: Ya kaç kere söylemem gerekiyor o adam olduğunu bilmiyordum.

Darla: Ne oluyor burada , neden bağrışıyorsunuz ?

Allison: Görev bok oldu onu konuşuyorduk.

Diego: Allison yeter artık! isteyerek yapmadığımı kaç kere söylemem gerekiyor !!!!!

Darla: Ya kesin ! Şimdi neler olduğunu anlatın.

Allison: Babamın çok yakın bir arkadaşı tehlikedeymiş gittiğimizde etrafı adamlarla çevriliydi Diego önden gidecekti ama bil bakalım ne yaptı , bıçaklarıyla adamı duvara astı resmen , adamda bunu babamıza söyliyeceğini bize açıkça söyledi. Adamın elindeki çantayı korumamız gerekiyordu ama maalesef onu da başaramadık. Babam birazdan bize ceza vermeye gelir  :)

Darla: Babamla ben konuşurum.

Vanya: Seni dinlemez bile !

Darla: Görürsün.

Babamın odasına çıktım. Ona eğer ceza verisen onlara her şeyi anlatacağımı söyledim öncelikle teredütte kaldı onu resmen tehdit ediyorum ama diretmedi onlara ceza vermekten vazgeçti.

Babamı anlamıyorum neden bu olayı bilmelerini istemiyor. Yani neden baloda gizli bir oda aradığımı bilmelerini  istemiyor. Bunları düşünmeyi bıraktım gülerek aşağı indim hepsinin endişeli yüzüne bakarak gülüyordum.

Darla: Ceza falam yok :)

Allison: Sen ciddi misin ?

Darla: Evet.

Hepsi birden bana sarıldılar.

Luther: Ona ne söyledin

Darla: boş ver , tamam boğacaksınız beni.

Oardan ayrıldım ve kendime kahve yapmal için mutfağa gittim five'ı orada görmeyi bekliyordum ama yoktu. Kahvemi yaptım ve bizimkilerin yanına gittim oturduğum yerde Klaus'la güçlerimle oynuyorduk. Avuçumun içinden ateşten değişik karakterler yapıyordum bu Klaus'un çok hoşuna gidiyordu

 Avuçumun içinden ateşten değişik karakterler yapıyordum bu Klaus'un çok hoşuna gidiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Klaus: Ahahah en güzeli bu, kanatları varmış gibi.

Darla: Eveet

Klaus'la biraz daha eğlendikten sonra Grace akşam yemeği için hepimizi sofraya çağırdı Five yine yoktu babam geldi Five sorduğunda bilmediğimizi söyledik.

Reginald: Gelince onu odama yollayın !!

Bu durumdan gerçekten sıkıldım yani en ufak şeyde ceza alıyoruz büyüdükçe her kural değişti ama şu sofra kuralı bir türlü değişmedi. Yemeğimizi yedikten sonra dinlenmek için odama gittim kitabımı okuyordum dalmış olmalıyım uyandığımda saat 21.30 olmuştu ayağı kalktım tutulmuş olan boynumun ağrısıyla bir an sızladım. Boynumu tutarak odamdan çıktım odamın karşısındaki Five'nın odasına daldı gözüm, acaba gelmiş midir ? Bütün gün ortadan kayboluyor nereye gidiyor böyle. Cidden sürekli bir şeylere buna ayıracak zamanım yok diyor peki neye ayırıyor zamanını ? Bu düşünceler neden birden beynimi doldurdu ? Neden onu umursuyorum , kendime geldim ve bizimkilerin yanına indim.

Darla: Ne yapıyorsunuz.

Ben: Film izliyorduk gelsene.

Etrafa baktım Five hâlâ yok , tekrardan Ben'e döndüm ve yanına geçtim filmi izlemeye başladık.

The Umberella Academy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin