8. Bölüm

2.3K 155 17
                                    

Five beni öyle kırmıştı ki içimde ona beslediğim kalkandan sevgiyi paramparça etmişti sanki Ağlayarak tekrardan akademy'e döndüm gitmek istemiyordum ama başka çarem yoktu ağlamaktan şişen gözlerimi bir süre dinlendirdim yürümeye devam ettim. İçeri girdiğimde babamı ve diğerlerini gördüm onları azarlıyordu. Beni görünce bir an duraksadı o an gözlerimin kırmızı olduğunu anladım diğerlerinin yanına geçtim Allison ağlıyordu.

Reginald: Cezanızı aldığınıza göre odalarınıza gidebilirsiniz.

Five: Biz niye ceza alıyoruz hepsi onun suçu

Beni göstererek içindeki nefreti tekrar bana sundu ona eskisi gibi bakamıyordum gözümde başka biri olmuştu sanki bu Five olamaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beni göstererek içindeki nefreti tekrar bana sundu ona eskisi gibi bakamıyordum gözümde başka biri olmuştu sanki bu Five olamaz. Babam Five kızarken lafa daldım.

Darla: Hepsi benim suçum efendim , çok özür dilerim lütfen  onların cezalarını da bana verin.

Hepsi şaşkınlık içinde bana bakıyordu kimse böyle bir şeye cesaret demeyeceğimi biliyordu .Bunu Five bakarak söyledim oda çok şaşırmıştı.

Reginald: Peki 8 numara,  umarım dediğin şeyden pişman olmazsın çünkü geri dönüşü yok.

Hafifçe yanağımdan süzülen göz yaşını  elimin tersiyle sildim onaylamış gibi başımı salladım.

Reginald: Odama gel !

Reginald gittikten sonra olduğum yere çöktüm bana vereceği ceza umurumda değildi bile kalbimin acısı bana yetiyordu zaten yanıma yaklaşan kardeşlerimi görmezden geliyordum.

Allison: Bunu neden yaptın !

Klaus: O manyak herif şimdi kim bilir sana ne yapacak.

Darla: Umurumda değil hak ettim.

Vanya: Hiç bir şeyi hak etmedin Darla!. Bu senin ilk görevindi suç bizdeydi takım olamadık Lutfen ve Diego kaç adam aldıkları yarışına girmeyip Allisona yardım etselerdi bu basit görevde başarılı olurduk.

Bir an dizlerimin arasında olan kafamı kaldırdım o sırada uzaktan bizi dinleyen Five ile göz göze geldik pişman olmuş gibiydi onu umursamadan ayağı kalktım. Arkamı döndüm ve merdivenleri çıkmaya başladım Reginaldın kapısının önüne geldiğimde arkamda kardeşlerimin olduğunu gördüm Five hariç.

Ben: Biz buradayız.

Yanımda olmaları için onların cezasını mı üstlenmeliydim ? Bu düşüncelerle kafamı yorarken onlara buruk şekilde gülümseyip içeri girdim.

Reginald: Evet 8 numara dediğim gibi bu ceza ağır olacak. Kardeşlerinin cezasını almış olman ayrı ayrı 8 ceza demek.

Darla: Biliyorum efendim.

Reginald: Sana vereceğim ceza....

*♡oy+yorum♡*
Lütfen :)

The Umberella Academy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin