32. Bölüm

1.6K 120 39
                                    

Adam hiç bir şey olmamış gibi bide "hadi yemeğe" diyor ya ,hepsi harekete geçti ve babalarının arkasından gittiler Joseph'e bakarak göz devirdim ve bende arkalarından masaya oturdum tam karşımda ki kız bana bir yerden tanıdık geliyordu yüzünü iyice incelediğimde onu tanıdım bu kafedeyken Joseph'le sarmaş dolaş olan kız , bana öyle garip bakıyordu ki bakışlarından rahatsız olup gözlerimi kırmızıya buluyarak ona baktım korktuğunu anladığımda gülmemek için zor duruyordum gözlerini benden çekip yemeğini yemeye başladı bende o sırada diğerlerini süzüyordum. Yanımdaki çocuğa bakarak konuşmaya başladım.

Darla: Özel yeteneğin nedir ?

Gülmeye başladı konuşacağı sırada bana dik dik bakan kız araya girdi.

???: Sen her şeyi merak eder misin böyle ? 

Darla: Tatlım adın neydi ?

???: Linda

Darla: Lindacım bak şimdi , saç boyanla beraber beyninde akıp gitmiş sanırım , senin aksine insanlar tanışmak için birbirlerine soru sorarlar, dik dik bakmazlar :)

Öylece kalmıştı bir şey diyemedi

Linda: Bu mu şimdi bizim en güçlümüz .d

Noldu tatlım beğenemedin mi ? Yüzüyle küçümser şekilde bakarken neyi ima etmeye çalıştığını anladım gözlerimi gözlerine kitledim özgüvenini sarsacak şekilde konuşmaya başladım, kendimden şüpe etmiyordum kıza baktığımda süsü bir şey di bu, daha dövüşmeyi bilip bilmediğinden bile emin değilim.

Darla: İstersen pistte konuşlalım. ?

Joseph: Kesin şunu , Linda sende önüne dön.

Darla: Ne var Joseph , kız merak etmiş artık ne kadar adım geçtiyse ?

William: Onun yerine ben gelebelirim.

Darla: Anlamadım ?

William: Piste diyorum.

Öyle imalı baktı ki yanlış anlamamak imkansızdı , bu salak neyden bahsediyor böyle. Yavaşça kulağıma yaklaştı ve fısıldamaya başladı.

William: Gece 00:00 da seni bekliyor olucam.

Höst yavaş gel , kırmızı gözlerim benim kurtarıcımdı resmen ,öyle bir baktım ki .

William: Tamam tamam sadece şakaydı. 

Robert: Yemekten sonra Darla odama gel.

Darla: Ben istiyor muyum sordun mu ?

Robert: Gelir misin demedim , gel dedim !

Darla: Ahaha hangi sıfatla. Farkında mısın bilmiyorum ama istesem şu anda buradan giderim.

Linda: İste o zaman , neden gitmiyorsun ?

Robert: Linda ! Yeter bu kadar odana.

Darla: Senin bilmemen normal beynini kullanamadığın içim strateji nedir bilmiyorsun. Babamın da dediği gibi düşmanını tanı zaaflarından başarıyı elde et.

Evet planım buydu ama keşke bunu açık açık söylemeseydim hay ağzıma, bozuntuya vermeden devam ettim. Yemek bitmişti kalkıp diğerliylensalona gittik bunları yenebilmek için önce güçlerini öğrenmeliyim. Yakışıklı çocuklardan biri elini uzattı.

Edward: Selam tanışamadık ben Edward.

Darla: Memnun oldum Edward

Richard: Bende Richard.

Onunda elini sıktım kızlar geldi Linda $űrtüğü yoktu.

Mary: Selam ben Mary.

Oldukça güler yüzlü ve cana yakındı. Ona doğru bi gülüş attım.

Nacy: Benimle zaten tanıştın.

Darla: Hıhı.

Kimse gücünden bahsetmiyordu çıldırıcam ya ağızlarından laf almaya çalışıyordum ama yok tık yok sinirlendim sahteden sırf güçlerini öğrenmek için katıldığım bu sohbetten ayrıldım.

Joseph: Nereye ?

Darla: Cehenneme gelcen mi ?

Onu umursamadan yürümeye devam ettim kaldığım odaya geldim daha fazla katlanamıyorum buraya ,ellerimi cama koydum eriterek ısıdan kırmayı başardım. Ses çıktığı için diğerleri kapıda toplandı ama kapıyı kitlemiştim camdan tam atlarken odayı loş mavi bir ışık sardı.

Darla: Five !!

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
《 Biliyorum sıkıcı bir bölüm oldu ama konuları bağlamak için 》

💤

The Umberella Academy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin