18.Bölüm

2K 130 22
                                    


Uyanalı çok oldu ama müzik öyle rahatlatıyordu ki beni kalkmak istemedim açıkçası. Bir an bir sesle irkildim kulaklıklarımı çıkarıp ne olduğunu anlamaya çalıştım . Bir anda kapım açıldı öyle sert ve güçlü açıldı ki.

Five: Sesleri duymuyor musun kızım sen!

Darla: Ne sesi be !

Five'ın hemen arkasından garip maskeli biri girdi elindeki silahla odayı taramaya başladı Five saniyede yanıma  ışınlandı ve bizi salona ışınladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Five'ın hemen arkasından garip maskeli biri girdi elindeki silahla odayı taramaya başladı Five saniyede yanıma ışınlandı ve bizi salona ışınladı.

Darla: Bunlaaar kim ?, Ne oluyor!? Ne istiyorlar!?

Five: Sonra anlatırım.

Adamlar elindeki silahlarla aşağı indiler Five'le ayrılıp saklandık. Fark ettim ki bu bir kadın ? Koşarak kadına ilerliyordum adımımı yüksek bir yere attım havada süzülürken kadının kafasına çıktım bir yandan boğuşuyor bir yandan da evi tarıyordu. İkimizinde yere yığılmasıyla sesler kesildi.

???: Küçük $űr!ük seni !

Kadın cidden güçlüydü bacağına mükemmel bıçaklarımdan birini sapladım hâlâ benimle kusursuz dövüşüyor ?

Darla: 9 canlı mısın aq geber artık.

Çok sinirlenmiştim kendimi tutmak istemedim kırmızıya dönen gözlerimle psikopat gibi kadına bakıyor gülüyordum.

Darla: Hadi biraz eğlenelim.

???: WTF!!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

???: WTF!!!

Kadın arkasına bakmadan kaçıyordu, şu halimle bir süre kıpırdamasam iyi olur bir süre sonra Five yanıma geldi. Nefes nefese kalmıştı.

Five: Kaçtılar.

Darla: Bunlar kim Five! Ne istiyorlar?

Five: Size yardımınıza ihtiyacım var derken bundan bahsediyordum.

Darla: Cidden güçlülermiş.

Five: İleri derece dövüş eğitimi aldılar, tabi-

Five'ın sözünü kestim ne anlatıyor bu aptal iki saatir ne istediklerini soruyorum.

Darla: Fivee! Ne istiyorlarr !!?

Five: Beni !

Darla: Seni mi ?

Five: Buna zamanım yok gitmeli-

Darla: Anlatmazsan sana yardım etmem.

Five: Etme o zaman :)

Gözlerimin içine bakarak öylece ışınlanıp gitti sinirden çıldırıcam , odama çıkıp yaralarıma pansuman yapmaya başladım aman ne güzel , umarım bu izler baloya kadar geçer. Bir süre olanları düşünmemeye çalıştım her an tetikteydim , ya yine gelirlerse Aşağıdan sesler gelmeye başladı bakmak için odamdan çıktım.

Allison: Ne oldu burada !

Darla: Five'ın misafirleri geldi :)

Luther: Aman ne güzel bir bu eksikti.

Allison: Cesetler nerede?

Darla: Onları öldüremedik.

Luther: ooo bu daha güzel hergün gelirler artık ziyarete.

Darla: Dalga geçip durma Luther bu sinir bozucu!!!

Luther: Çok mu kalabalıklardı.

2 kişi olduğunu söylesem Luther'ın dilinden düşmezdik mecbur yalan söylemek zorunda kaldım.

Darla: Evet.

Akşam olmuştu diğerleri görevden geldiler Five hâlâ ortalarda yok Reginald geldi hepimiz masaya oturduk yemekten sonra çok yorgun düştüm dinlenmek için odama gittim. Ne gündü ama diken üstünde gibiydim sürekli uykumdan uyanıyor etrafı kontrol ediyordum bunu istemeden yapıyordum en sevmediğim şey uykumun bölünmesi ! Bir süre sonra uyuşmuş kolumun ağrısıyla uyandım. Koridordan sesler geliyordu.

Darla: Ahh yine mi !

Korkuyla kapıya doğru yaklaştım ve kapıyı dinlemeye başladım.

🎭Oy+yorum🎭

The Umberella Academy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin