Gözlerimi açtığımda bir yatakta uzanıyordum yavaşça kırpıştırdığım gözlerimi açarak etrafı incelemeye başladım ellerim yatak başlığına bağlıydı tenimi gıdıklayan güneş ışıkları gözümü tam açmama engel oluyordu o sırada hızla bana gelen Joseph'i gördüm.
Joseph: Darla uyanmışsın.
Darla: N-nerdeyim ben ?
Joseph: Sakin ol benim odamdasın.
Dediklerini algılamaya başladığımda hızla doğruldum ellerimdeki kelepçeleri unutup bir an kalkmaya çalıştığımda kollarımı acıttım bir anlır refleksle bağırdım.
Joseph: Darla sakin ol.
Darla: şunu söylemeyii kesss ! Nasıl sakiin olmamı bekliyorsun ! Ellerim bağlı nerede olduğumu bilmiyorum siz kimsiniz bilmiyorum ailem ne halde bilmiyorum!
Joseph: Seni anlıyorum , bu sorularına cevap vermek için buradayım.
Darla: Ellerimi çöz !
Joseph: Bunu yaparsam muhtemelen beni küle çevirirsin.
Birden kahkaha attım. Yüzümdeki sırıtışla konuşmaya başladım.
Darla: İstesem şu anda da yapabilirim bunu.
Buradan gitmeden önce ne oluğunu öğrenmeliydim ama Joseph'e güvenmiyordum.
Joseph: Sana her şeyi anlatmama izin ver.
Devam etmesi için kafa salladım.
Joseph: Darla her şeyi biliyorum benimle görev için konuştuğuna kadar her şeyi merak etme çünkü bende seninle aynı şekilde konuşuyordum. Bu bir görevdi seninle tanışmam. Babam istedi senin beni ayartmaya çalışacağını, benimde bilmiyormuş gibi karşılık vermemi istedi seni sahte bir baloya davet ettim her şeyi ayarlamıştık 2 ay boyunca senin hakkında bilgi topluyordum aslında.
Duyduklarık karşısında şok olmuştum nasıl yani ? Hayır hayır bunlar gerçek olamaz rüyada falan olmalıyım.
Joseph: Bu oyunda kardeşlerimde bana yardım ettiler.
Darla: Kardeşlerim !?
Joseph: Burası da sizin gibi bir academy Darla , sadece biz ünlü değiliz saklanıyoruz ama sen bunu değiştireceksin.
Duyduklarımı aklım almıyordu içimdeki huzursuzluk tüm bedenimi sarıyordu şu an yanında olmak istediğim kardeşlerimi istiyordum onalara sarılmak.
Joseph: Darla söylemediğim bir şey daha var.
Darla: ?
Joseph: Benim duygularım ne kadar görevde olsakta gerçekti Darla ,gün geçtikçe bana iyi gelmeye başladın sanırım, şunu bilmeni istiyorum ki hiç bir şey yalan değildi. Sende biliyorsun ki görevde olsa aramızdaki ilişki farklıydı.
Joseph bana yaklaşmaya başlıyordu ne yapmaya çalıştığını anlamıştım kan kırmızısı gözlerimi ona çevirdiğimde sözlerini geri yuttu.
Joseph: Sen dinlen ben sana yiyecek bir şeyler getireyim.
Joseph odadan çıkınca düşünmeyi bıraktım. Kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Kapının açılma sesiyle uyamdım 3 kişi beni izliyordu bunlardan ikisi kız biri erkekti. Uyandığımı gördüklerinde panik olmuş gibiydiler. Kızlardan biri fısıldayarak konuştu " Al işte uyandı "
Panikle yatağımdan doğruldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Umberella Academy
Ficción GeneralReginald Hargreeves çoçuklar henünz 8 yaşındayken academiye yeni bir numara getirdi ,kızın trajik geçmişi onun utangaç , içine kapanık bir kişilik yapıyor. Karedeşleri tarafından dışlanan kız bu koca academy de yalnız başına.