🦋Five'la bu küçük dağ evini gezdikten sonra yemek yedik bize bir şeyler alıp gelmişti sonrada birlikte flim izlemeye başladık.
Onunlayken o kadar mutluyum ki sanırım sonsuza kadar burada kalabilirim bana bir çiçek gibi davranması beni sevdiği için bile ona teşekkür etmek istiyordum Five'la beraber olduğum günden beri farklıyım aslında hiç olmadığım hiç yapmayacağım şeyler yapıyorum nedenini bilmediğim şekilde kendimi ona bırakmak istiyorum, çok yorulduğum gibi artık çokta mutlu olmak istiyorum. Onun yanında mutsuz olamıyorum o yanımdan hiç gitmesin istiyorum.
Darla: Five artık gitmeliyiz.
Five: Ne- neden ?
Darla: Bak bende burayı çok sevdim hatta elimde olsa sonsuza kadar kalırım ama bu bencillik olmuş olur.
Five: Nasıl yani ?
Darla: Diğer kardeşlerimiz evde ve her an bir terslik olabilir onlar orda tetikte diken üstünde beklerken biz burada keyif yapamayız.
Five: Haklısın bencillik ettik ama seninle baş başa kalmak istiyorum.
Darla: Biliyorum bende ama sorumluluklarımız var.
Five: Sadece bu gece burada kalsak ?
Darla: Bilemiyorum.
Five: Bak ne diyeceğim, Klaus'u arayalım ve her şeyin kontrol altında olup olmadığını soralım ? ne dersin.
İçime asla sinmeyen bu fikirle telefonumu çıkarttım ve Klaus'u aradım. çalıyor ama açmıyor. Panik olamaya başlamıştım
Five: N'oldu ?
Darla: Çalıyor ama açmıyor. Bekle Diegoyu arayacağım.
Five kafasını sallarken Diegoyu aradım ikinci çakışta açtı.
Darla: Diego şu kafasını klozete soktuğun Klaus hangi cehennemde
Diego: Ahaha sokmuştum deme, neyse mutfaktaydı o en son Nacy'le beraber.
Darla: Anladım tamam.
Diego: Bir dakika siz nerdesiniz ki ?
Darla: Diego gece oldu ve sen bizim yokluğumuzu daha yeni mi fark ediyorsun !?
Diego: E-evet.
Darla: Kaçırılsak kimsenin ruhu duymayacak ya !
Diego: Tamam sakin ol o kadar değil sorduk ama Klaus balayında olduğunuzu söyledi o yüzden şey etmedik.
Darla: Ya sabır , neyse tamam biz sabah geleceğiz zaten bir sorun olursa ara beni.
Diego: Tamam.
Telefonu kapatıp Five 'e döndüm.
Darla: Klaus Nacy'nin yanındaymış ondan açmamış ve bir sorun yok .
Five: Tamam kafanda soru işareti kalmadığına göre rahatça uyuyabiliriz ?
Kalmıştı.
Darla: Evet
Ayağa kalkıp çantamdan gece uyumak için getirdiğim rahat şeyleri çıkarttım banyoya gidip giyindiğimde Five salon da yoktu merdivenlerden yukarı çıktığımda karşıma hemen yatak odası çıktı Five çoktan yerini almış uzanıyordu. bana sırtı dönüktü belki bu şekilde rahat ediyordur diye hiç seslenmeden yatağın öbür ucuna yerleştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Umberella Academy
General FictionReginald Hargreeves çoçuklar henünz 8 yaşındayken academiye yeni bir numara getirdi ,kızın trajik geçmişi onun utangaç , içine kapanık bir kişilik yapıyor. Karedeşleri tarafından dışlanan kız bu koca academy de yalnız başına.