22. Bölüm

2K 129 25
                                    

Şiddetli bir baş ağrısıya gözlerimi açtım .

Darla: Off başım!!

Üzerime baktığımda dün giydiğim kıyafetler vardı , hiç bir şey hatırlamıyorum bir süre ellerimi başımın arasına aldım olanları hatırlamaya çalışıyordum en son Luther'ın attığı konuma gidiyorduk , off gerisi yok. Dağılmış olan saçlarımı geriye attım duşa girsem iyi olacak ayaklandım bir an başım döndü yere düşmek üzereydim.

Darla: hay!

Odamda ki banyoya doğru ilerledim soğuk bir duş alsam iyi olacak. Çıktım ve üzerimi giyindim ıslak saçlarımı öyle bırakmaya karar verdim çünkü zaten kahvaltıya geç kalmıştım. Saat'e baktığımda saat 13:45'di hemen aşağı indim ama kimse yoktu mutfağa gitmeye karar verdim masada yalnız oturmuş Five'ı gördüm.

Darla: Herkes nerede ?

Five: Görevdeler, Ben , Klaus  hariç.

Darla: Anladım.

Kendime kahve yapsam iyi olur yoksa ayılacağım yok. Kahvemi yaparken bir yandan da diğerlerini soruyordum.

Darla: Klaus ve Ben nerede peki ?

Five: Klaus hâlâ zıbarıyor , Ben'de bahçede kitap okuyor.

Darla: Babam bana çok kızdı mı ?

Five: Hayır , hasta olduğunu söyledim.

Bir şey demedim sıcak olan kahvemi elime aldım  dilimi yakmamak için küçük yudumlar alıyordum. O sırada içeri Ben girdi.

Ben: Nasıl oldun Darla ?

Darla: Nasıl olmam gerekiyor ki ?

Ben: Bilmem dünden sonra bir süre odandan çıkmasın diye düşünmüştük.

Five ve Ben bir anda kıkırdamaya başladı.

Darla: Anlamadım ?

Çok ciddiydim ama bu gülmelerine engel olmuyordu sinirlerim bozulmaya başladı.

Darla: Ne olduğunu anlatacak mısınız artık ?

Ben: Aslına bakarsan video ile göstere bilirim ?

Of kesin bi boklar yedim ben , şu an çok utanıyorum kim bilir ne göstericek. Ben cebinden çıkardığı telefonunu bana uzattı telefonu elime aldım ve dikkatle incelemeye başladım.

"Hiii Mr. sıkıcı da buradaymış Klaus  gel imza aall "

"Huu kucak kardeşliği"

Daha fazla bakam telefonu Ben'e uzattım olanları hatırlamaya çalışıyordum , off rezillik ya mr. sıkıcı ne ya tekradan Ben'e döndüm. Sinirli bir şekilde...

Darla: Hangi ara çektin !!?

Ben: gülerek* Aslında devamı da vardı neden izlemedin.

Five döndüm gülmemek için kendini zor tutuyor gibiydi,

Ben: Neyse ben Klaus yaşıyor mu diye kontrol etmeye gidiyorum.

Ben çıktıktan sonra tekrardan Five döndüm.

Darla: Üzgünüm seni de uğraştırdım.

Five: Ben eğlenmiştim aslında.

Yüzündeki o gülüşü biliyorum bu daha da utanmama sebep oldu off düşündükçe ne kadar saçmaladığım geliyor aklıma.

Darla: Ya sırıtıp durmasana!

Five: Gerçekten bir şey hatırlamıyor musun ?

Five bir anda olduğu yerden kalktı, gözlerimi açmamla Five yanımda görmem bir oldu dibime girmişti resmen.

Darla: B-ben hatırlamıyorum.

Five'ın yüzünde tekrar o sırıtış belirdi ne yapıyor bu ! Ellerimle hafifçe geri iktirdim masa da duran telefonumu aldım.

Darla: Ben bahçeye çıkıyorum !

Biraz temiz hava alsam iyi olucak , Bahçedeki koltuklardan bir tanesine oturdum Five'ın dedikleri aklımdan çıkmıyordu yani kesin başka bir şey daha yaptım bunu öğrenmeliyim. Tam o sırada arkamda bir el hissetim.

Joseph: Selam bebeğim

Joseph , evet bunu hatırlıyorum  beni nasıl kandırdığındı , şu an suratına yumruğu atabilirim yada tükürebilirim , ama kendimi tutmam lazım az kaldı sık dişini Darla!

Darla: İyi , senden.

Sahte bir şekilde gülümsedim suratına, kendimi o kadar kaptırmışım ki  Joseph'le gerçekten çıkmayı bile düşünmüştüm  gerçekten onu sevebileceğime inandım ah salak kafam .

Joseph: Ben , bahçede olduğunu söyledi , burada ne yapıyorsun yalnız ?

Darla: Hiç öyle kafa dinlemek istedim.

Joseph: Yarın için çok heycanlıyım.

Darla: Bende.

Soğuk ve kısa cevaplar veriyordum. Bu ilgisini çekmiş olmalı.

Joseph: Senin neyin var böyle ?

Darla: Bir şeyim yo- aslında başım çok ağrıyor uyusam iyi olur.

Joseph: Başın mı ? , hastaneye gitmek ister misin ?

Darla: Hayır dinlensem geçer.

Başım falan ağrımıyordu Joseph'ten kurtulmak için yaptım.

Joseph: Tamam hadi odana gidip dinlen , bende gideyim akşam konuşuruz.

Darla: Hıhı

Joseph gittikten sonra bende odama çıktım. Yatakta uzanmış kitap okuyordum , yarın büyük gün sonrunda Balo günü geldi kardeşlerimin bilmediği bir şey vardı ama ,dosyanın peşinde değildim , yada odanın şifresinin , hedef Joseph'in babasıydı evet Reginald'ın şüpelendiği bir şey var Joseph'in babası karanlık bir adam ne olduğunu bende bilmiyorum ,Reginald'ın araştırmasına göre odasında gizli bir geçit var orayı bulmam gerekiyor ama oraya öylece girmek imkânasız dediğine göre oda kinetik enerji yayıyor bu yüzde. Güçleri kullanmak imkânsız binanın içi çok iyi korunuyor her yerde kamera ve silahlı adamlar var ancak gizli bir baloyla içeri gizlice sızabiliriz. Bu durumda Joseph  devreye giriyor beni baloya davet etmesi için iki aydır uğraşıyorum.
Babam kardeşlerime söylememem konusunda beni çok ciddi şekilde uyardı. Onlara söyleyemezdim.

(Oy+yorum)

The Umberella Academy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin