30. Bölüm

1.8K 118 49
                                    

~Yazarın anlatımıyla~

Diğer kardeşler yerde baygın yatan Five gördüklerinde hızla yanına koştular.

Allison: Five! Five beni duyuyor musun !?

Hızla Five oldukları yerde doğrulturlar.

Klaus: Ne olmuş buna böyle.

Diego: Klaus dur şimdi sırası değil.

Klaus: Ne dedim be.

Five yavaş yavaş kendine gelmeye başlar , olaylar gözlerinin önünden sırayla geçerken istemsizce  yüzünü buruşturur.  Etrafında gördüğü meraklı gözlerin arasında Darlayı arar bir yandam da onun ismini sayıklıyordur.

Five: D-darla

Klaus: Kanka Darla görevde ya şu an

Five: D-darla...

Klaus: Ne Darla sevdasıymış be.

Luther: Klaus  kapa çeneni bir şey anlatmaya çalışıyor.

Five bilinci yerine gelirken bir yandan da hâlâ elektirik altına olan vücuduna küfürler savuruyordu.

Vanya: Noldu sana böyle ?

Five: Joseph p!çi yaptı.

Hepsi aynı anda " Joseph mi !? "

Five: Sizi geri zekalılar bunca ay nasıl anlamadınız aklım almıyor.

Allison: Five doğru düzgün anlat şunu.

Five: Tamam , her şey Darlanın sarhoş olduğu gün başladı ağzını tutamadı ve Joseph'in onu aldattığını söyledi acayip şüpeli geldi yani bu kadar severken aldatması . Joseph'i araştırmaya başladım bu sırada da babamın Darlaya niye böyle bir görev verdiğini sorguluyordum , yani çok saçma , her şey çok saçma gelmeye başladı daha da araştırdım Bunun bu yerin balonun Joseph'in her şeyin tuzak olduğunu anladım Darlayı kaçırmak için yaptı.

Luther: Ne!? Saçmalık neden bu kadar zahmete girsin istese dakikasında kaçırırdı o zaman , hem neden kaçırsın zaten beraberleridi.

Five: Salak yemin ederim geri zekalı bu çocuk ya.

Allison: Luther'ın Söyledikleri mantıklı Five ?

Five sinirlenmeye başlamıştı , tam olarak kafasındaki soru işaretlerini çözemiyordu buda onu geriyordu cevabını alamadığı sorular vardı ama her şeyin bir oyun olduğunu da biliyordu , "belkide babam planladı , belkide bile bile tuzak olduğunu bile bile gönderdi Darlayı?" Biraz daha düşünseydi hem sinirden hemde soru işaretlerinden çıldıracaktı. Ayaklandı Koridorda bir ileri bir geri yürüyordu Kardeşleri kendi aralarında konuşurken Darlayı düşünüyordu "acaba şu an ne halde."

Vanya: Hadi düşünün plan yapmalıyız.

Five: Tutunun daha fazla burda duramayız.

The Umberella Academy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin