Kapımın çalmasıyla kafamı bu düşüncelerden kurtardım. Karşımda Five'ı gördüm oldukçxa şaşırdım elinde bir tepsiyle içeri girdi.
Darla: Bu ne ?
Five: Bir şey yemedin aç olmalısın.
Five elindeki tepsiyi kucağıma koydu umursamadan odamdan çıkarken seslendim
Darla: Five...
Five: Evet.
Darla: Bir şey sormak istiyorum.
Five: Sor
Darla: Geç otur şöyle.
Five masamın önünde duran sandalyeyi çekti yatağınn karşısına çekti ve oturdu , bende o sırada yatakta doğruldum.
Darla: Dün akşmı anlatır mısın ? Herşeyi.
Five birden gülmeye başladı.
Darla: Of hadi ama
Sinirli bir şekilde tepsiyi kucağımdan indirdim ayağı kalkmak için harekete geçtim.
Five: Tamam tamam kızma anlatıyorum.
Darla: Evet , dinliyorum.
Five: Bir şey olmadı aslında Allison beni aradı barda olduğunuzu ve sizinle baş edemediği için bizi direkt eve ışınlamamı istedi bara geldiğimde ise çok sarhoş haldeydin beni görünce boynuma atladın Mr. Sıkıcı diye söylenmeye başladın baya bi saçmaladın sonra Klaus gelince ikiniz daha da saçmaladınız. Bende bizi hemen eve ışınladım.
Darla: Bu kadar mı ? Başka bir şey olmadı mı ?
Five: Bu kadar.
Darla: Tamam peki teşekkür ederim.
Five: Tamam , bende sana bir şey sormak istiyorum.
Darla: Sor.
Five: Güçlerini nasıl böyle kullanıyorsun ? Yani nasıl kontrol etmeye başladın.
Derin bir nefes aldım olanlar gözümün önüne geliyordu.
Darla: Her şey sen gittikten sonra başladı gitmeden önce hatırlıyor musun bilmiyorum ama babam bana bir ceza vermişti , beni büyüten adam onunla yüzleşmemi istedi çocukluktan kalan bir trajedi gibiydi , ondan korkuyordum ne zaman güçlerimi kullansam beni ölümüne döverdi bu bende korkuya yol açıyordu academy'e geldikten sonra bundan kurtulamadım her zaman bir burukluk vardı içimde. Aslında bakarsan çok zor günler geçirdim gücüm sanki bir mum gibi eritiyordu beni ve ben hiçbir şey yapamıyordum , o adamla yüzleştikten sonra her şey değişti kendimi çok özgür hissediyordum güçlerimi kontrol etmeye başladım kardeşlerim beni arasına alıyordu çok mutluydum bu şekilde kendimi geliştirdim.
Five baktığımda dolmuş gözlerinden akan yaşı gördüm ona bakınca hemen kendine geldi.
Five: Ben bunları bilmiyordum.
Darla: Kimse bilmiyor.
Five: Darla sana yaşattıklarım için çok özür dilerim keşke zamanı geri alabilsem ve senin yanında olsam.
Bir şey diyemedim göz yaşlarımıda tutamıyordum aynı zamanda bir anda belimde bir sıcaklıl hissettim, Five bana sarılıyordu hiç bir şey söylemedim bende ona sarıldım. İçimde garip bir his vardı , onu affmı ediyordum ?
Kapının açılmasıyla ikimizde arkamızı döndük.
Klaus: Ay yanlış zaman da geldim galiba :)
Five'la hemen ayrıldık.
Darla: Yok gel.
Klaus: Nasıl oldun diye bakmaya geldim , Ben her şeyi anlattı da.
Darla: Bir daha asla sana güvenmem Klaus.
Klaus: Ben be yaptım ya
Darla: Daha ne yapacaksın rezil olduk senin yüzünden , ne diye o kadar iç diyorsun.
Klaus: Bana neden bir şey olmadı.
Five: Senle bu kız bir mi mal.
Klaus: Of tamam ya ben gidiyorum. Yoksa buradan sağ çıkamam.
Klaus aşağı indi bir an Fivela göz göze geldik buruk bir şekilde gülümsedi sonra da öylece yok oldu.
Düşüncelere boğulmuştum Five karşı garip hissediyordum onu affetiğim için mi bu halim. O da bana farklı davranıyor bunu görebiliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Umberella Academy
General FictionReginald Hargreeves çoçuklar henünz 8 yaşındayken academiye yeni bir numara getirdi ,kızın trajik geçmişi onun utangaç , içine kapanık bir kişilik yapıyor. Karedeşleri tarafından dışlanan kız bu koca academy de yalnız başına.