Babamın odasından çıktığım anda meraklı kardeşlerimle karşılaştım donmuş gözlerlen onlara bakıyordum.Allison: Ne oldu ?
Klaus: Sana ne ceza verdi.
Ben: Çok mu kötü.
Sadece onlara bakıyordum hiç bir şey söylemedim.
Darla: Anlatmak istemiyorum
Luther: Allison
Allison: Tamam peki , Darla üzgünüm , Bir söylenti duydum babamın sana ne ceza verdiğini söylüyormuşsun.
Kelimeler ağzımdan istemeden çıkıyordu kendimi durduramıyordum.
Darla: Babam ,beni büyüten adamla yüzleşmemi istedi!
Diego: Oww
Klaus: Bu kötü olmuş.
Luther: Peki ne zaman.
Mırıldanarak konuşmaya başladım.
Bir kaç gün sonra başımı öne eğdim ağladığımı görmelerini istemedim. O sırada belimde bir kol hissetim bana sarılıyordu.Vanya: Ağlama lütfen.
Diego: Evet ağlama biz sana yardım ederiz.
Darla: Ondan nefret ediyorum bana neden böyle bir ceza verdi ki bunu yapamayacağımı biliyor!
Allison: Tamam sakin ol.
Darla: Biraz yalnız kalmak istiyorum.
Vanya: Peki o zaman biz gidelim , gelin çocuklar.
Onlar aşağı inerken bende odama doğru gidiyordum. O sırada Five gördüm yüzünde garip bir yüz ifadesi vardı. Onu umursamadan odama girdim günlüğümü elime aldım 5 senedir içimde tuttuğum aşk bir anlık öfkeyle mi küle dönecekti ? hayır bu öfke değildi bu ona olan hislerimin küle dönmüş hâliydi. Günlüğün yandığını hayal ettim bir anda odayı kırmızı bir ışık sardı
Yanan günlüğümün ışığı tüm odayı kaplıyordu. Tamamen küle döndükten sonra yatağıma girdim gözlerimi kapattım o adamın bana yaptıkları aklıma geliyordu daha 7 yaşında bir çocuktum , beni dövüyor günlerce aç bırakıyordu birde güçlerimi kullanmama izin vermiyordu istemeden kullandığımda ise beni ölümüne dövüyordu , belki de bu yüzden güçlerimi kullanırken bu kadar korkuyorum. Onu buraya geldiğim zamandan beri ilk defa düşündüm buraya gelirken kendime bir söz verdim bir daha asla o şərəf§izį düşünmeyecektim.
*Bu bölüm biraz kısa oldu idare edin lütfen❤ sabah yeni bölümler gelecek arka arkaya atmayı düşünüyorum yine* ♡oy+yorum♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Umberella Academy
General FictionReginald Hargreeves çoçuklar henünz 8 yaşındayken academiye yeni bir numara getirdi ,kızın trajik geçmişi onun utangaç , içine kapanık bir kişilik yapıyor. Karedeşleri tarafından dışlanan kız bu koca academy de yalnız başına.