🦋
Yaklaşık iki saattir Maura denen kadını araştırıyorum sonuç; Hiç
Kadına dair ne bir kamera kaydı ne bir hastane karakol sicili nede üye olduğu herhangi bir yer. Sanki bu dünyada hiç doğmamış öylece buraya gelmiş hiç yaşamamış sanki.
Kafamda dönen sorular düşünceler planlar beni o kadar yoruyor ki.
Nacy: Darla girebilir miyim ?
Odamın kapısının arkasından seslenen Nacy'nin bugün yanıma onuncu uğrayışı olacak. Hepsinde geri çeviriyordum ama bu sefer kapıyı açacaktım çünkü kafamı biraz meşgul etmem gerekiyordu.
Oturduğum yerden ayağa kalktım ve kapının kilidini açtım Karşımda yemek tepsisiyle sırıtan Nacy vardı. Geçebilmesi için kapıyı sonuna kadar açıp yan tarafına geçtim içeri geçince bende arkasından kapıyı kapatıp yatağıma oturdum.
Nacy: Sabah bir şey yemedin aç olmalısın.
Darla: Sağ ol zahmet etmişsin.
Nacy: Ne zahmeti canım.
Önümdekileri yemeye başladığımda Nacy'de beni izliyordu.
Nacy: Neyin var Darla ? Five'da iyileşti hala üzgün görünüyorsun ne düşünüyorsun.?
derin bir iç çektim.
Darla: Linda bu aralar canımı çok sıkıyor.
Nacy: Evet farkındım.
Kucağımdaki tepsiyi yan tarafıma indirip ayaklarımı bağdaş kurdum kendimi iyice Nacy'e döndürüp konuşmaya devam ettim.
Darla: Hayır anlamıyorum kasıtlı yaptığına adım kadar eminim ama neden ?
Nacy: Aslında seninle pek alakası yok.
Darla: Nasıl yani ?
Nacy: Konu Joseph.
Joseph mi ? Tek kaşım havalanırken yüzümdeki meraklı ifadeyi saklamıyordum.
Nacy: Linda ve Joseph sevgililerdi ve baya da iyi anlaşıyorlardı çocukluktan beri aralarında bir çekim vardı zaten büyüdükçe iyice yakınlaştılar sevgili oldular ta ki babam Joseph'e uzun bir görev verene kadar.
Darla: Benimle olduğu görev?
Emindim ama yine de sormak istedim.
Nacy: Evet. Linda ilk başlarda pek önemsemedi ama gün geçtikçe Joseph Linda'dan uzaklaşmaya başladığında Linda korkmaya başladı görev gerçeğe dönüyordu çünkü. Joseph sana alışmaya başlamıştı. Linda daha seni tanımadan senden nefret etmeye başladı gittikçe çirkinleşti Joseph'i sıkıştırmaya başladı en sonunda Joseph ayrıldı Linda bunda senin suçun olduğunu düşündü. Sonra görevin sonlarına doğru baloya yakın yine konuşmaya başladılar bi barışır gibi oldular kafeye gittiler falan ama Joseph çoktan ondan vazgeçmişti olmadı yani. Linda da sinirini senden çıkarıyor Joseph'in senin yüzünden ondan ayrıldığını düşünüyor.
Evet o kafede bende vardım onları çok samimi bir şekilde görmüştüm Linda'nın neden böyle davrandığını anladık kıskançlığından bana böyle davranıyormuş pek haksız sayılmaz aslında. Benimde sevgilim iki ay boyunca başka bir kızın yanında olsa görev dahi olsa kıskanırım ama burada suçu olan en az kişi benim.
Darla: Aslın da pek te haksız sayılmaz Joseph benim yüzümden ondan ayrıldı.
Nacy: Senin yüzünden mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Umberella Academy
General FictionReginald Hargreeves çoçuklar henünz 8 yaşındayken academiye yeni bir numara getirdi ,kızın trajik geçmişi onun utangaç , içine kapanık bir kişilik yapıyor. Karedeşleri tarafından dışlanan kız bu koca academy de yalnız başına.