38.Bölüm

1.6K 122 109
                                    

Reginald: Size bir şey açıklayacağız, bunları duymaya hakkınız var ama şunu bilin ki hayatlarınız bundan sonra aynı olmayacak, sizi zor günler bekliyor.

--------------------------------------------------------------------------------------

Herkes ne olduğunu anlamaya çalışıyordu küçük fısıltılarla "neler oluyor" , "ne açıklaması " gibi sözler , merakla dinlemeye devam ederken Reginald konuşmaya başladı.

Reginald: Lafı uzatmadan ben ve Robert iki academy'nin bir süre birleşmesine karar verdik hem güvenliğiniz için hem de kaynaşmanız.

Darla: Ne !?

Joseph: Baba bu adam doğru mu söylüyor ?

Linda: Nasıl  yani ya ?

Klaus: Bence sorun yok ama siz bilirsiniz.

Diego: Ben kabul etmiyorum hiç bir yere gitmem.

Luther: Sessiz olun ve babamı dinlemeye devam edin.

Edward: Of dinlemiyoruz ne olacak ? 

Luther: Göstereyim istersen. 

Luther Edward'ın üstüne yürümeye başladığında araya girmem gerektiğini anladım.

Darla: Ya kesin ikinizde , hiçbirinizin fikri umurumda  değil kapatın çenenizi ve bekleyin sonra ne halt yerseniz yiyin. 

William: Peki prenses sen ne dersen o.

Gözlerimi devirip önüme döndüm sinirli tavrım bu bu meraklı kalabalığı susturmuştu babamın konuşmasına devam etmesi için yeterli sessizlik olduğunda konuşmaya başladı. 

Reginald: Biliyoruz merak ediyorsunuz hatta içinizden bazıları istemiyor ama bir süre buna katlanmak zorundasınız bu sizin güvenliğiniz için.  

Darla: Neyin güvenliği ? kimden korunmamız gerekiyor , kimden saklanıyoruz ?

Reginald: Bunları konuşmak için doğru zaman değil ama şunu bilin ki peşinizde güçlü kalabalık ve istediğini almak için savaşmaya hazır kişiler var.

Darla: Nasıl yan-

Robert: Şimdi beni dinleyin  Dark academy , Bu gece eşyalarınızı toparlamanız için academ'e gideceğiz alabildiğiniz kadar eşyanızı almaya çalışın buraya Umberella  academy 'e yerleşin Reginaldı'ın gözetiminde bir süre burada olacaksınız. 

Reginald: Yarından itibaren tekrardan antrenmanlara başlıyoruz ilk gün olduğu için geç başlıyoruz 13:00 'da bahçede olun.

William: Olmazsak ?

Robert: William! 

Robert'in keskin sözleri William'ı susturmuştu. 

Reginald: Evet dağılabilirsiniz.

Ne yani bu kadar mı ? az önce içerde bahsettiklerinin hiç birinden bahsetmedi bile . kim geliyordu ne istiyordu ? bu sorularının cevabını Reginald'dan öğrenemeyeceğimi biliyorum ama Robert söyleye bilir . babamı ikna etmeye çalışıyordu bize söylemek için zaten . Bu gece Robert'le konuşup her şeyi öğrenmeliyim

Allison: Darla yanımıza gelsene.

Allisonun bana seslenmesiyle dalmış olduğum yerden kafamı kaldırdım ve ona doğru baktım bütün kardeşlerim oturma gurubunda oturmuş sohbet ediyorlar. Dark academy'e baktığımda evden çıkıyorlardı eşyalarını toplayıp geri dönecekler. 

The Umberella Academy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin