Joseph: Neyin var? geldiğimizden beri tek kelime etmedin?Darla: Canım sıkkın biraz.
Joseph: Anlatmak istersen dinlerim.
Darla: Sanırım Five beni aldattı.
Joseph: Ne?
Darla: İronik değil mi?
Joseph: Sen emin misin yani kendi gözünle gördün mü? çünkü insanın inanası gelmiyor.
Darla: Bilmiyorum bi' kızla gördüm ama emin değilim yani o kız için benden ayrılmış olamaz değil mi?
Joseph: Ben hala çok şaşkınım. Seni çok seviyordu.
Darla: Sevmek?
Güldüm. Muhtemelen delirdiğimi falan düşünüyordu.
Darla: Hevesmişim onun için gelip geçmiş.
Joseph: Yok artık böyle söylemedi değil mi sana!?
Darla: Bunlardan bahsetmesek ben kafamı dağıtmak için geldim.
Joseph: Haklısın. Yürümek ister misin? iyi gelir.
Darla: Olur.
Ayağa kalktık sahil boyu yürümeye başladık. İyi mi geliyordu yürümek? Kimi kandırıyorum berbat haldeyim. Five'ın yüzü gözümün önünden gitmiyor. Beni sevmediğini söylediği yüzü, aynı çocukken benden nefret ettiğini söylediği zamanki gibiydi bakışları.
Joseph: Sende bi' farklılık var sanki?
Kimseyi dinlemeyip mutlak gücü uyandırmak için çalıştığımdan beri bende o farklılığı fark ediyorum. Mutlak güç üzerinde çalışmayı seviyorum en yoğun duygularımı hissediyorum zihnimi boşaltıyorum ona ulaşmaya çalışıyorum sonuç;
Hiç
Hiçte olsa en azından çabalıyorum. Tabii bundan kimsenin haberi yok.
Darla: Bunu iyi anlamda mı söylüyorsun yoksa kötü mü?
Joseph: Yok iyi anlamda tabii.
Darla: O zaman teşekkür ederim.
Joseph: Eve gidelim mi artık geç oldu?
Darla: Olur.
*********************
Saat gece yarısını geçmişti ve benim bir gıram uykum yok yatakta dönüp duruyorum. Derin bir nefes aldım, kalkıp aşağı indim. Kimse yoktu işime gelmişti aslında. Tezgaha geçip kahve yapmaya başladım. Yukarıdan sesler geliyordu, aslında merak ettim ama çok üşeniyorum. Umarın birisi öldürülmüyordur.
Adım sesleri duyunca kafamı masadan kaldırdım. Five gelmişti. Bana bakmıyordu bile Tezgaha geçip kahve yapmaya başladı masanın üzerinde duran kahvemi alıp ayağa kalktım onu görmek iyi gelmiyor. Mutfaktan çıkıyordum ki buz gibi sesiyle konuştu.
Five: Darla böyle olmaz zorunda değil.
Olduğum yerde kaldım. Ne diyor bu!? yavaşça ona döndüm iki eliyle kahveyi avuçlamış kendisini mutfak tezgahına yaslıyordu.
Darla: Anlamadım?
Five: Düşmanmışız gibi davranmamıza gerek yok?
Darla: Anlamadım beni aldattığın için sana teşekkür edip boynuna mı atlamalıyım?
Five: Aldatmak mı?
Darla: Gerçekler illa ortaya çıkar.
Five: Ne diyorsun sen?
Bir de anlamazdan geliyor, neredeyse inanacağım!
Darla: Kabul etmeliyim iyi rol yapıyorsun. Tecrübesini beni sevmeye çalışırken mi yaptın?
Yarım ağız sırttım oldukça şaşkındı.
Darla: Ben de öyle düşünmüştüm.
Arkamı döndüm gidiyordum ki Five birden önüme ışınlandı.
Five: Darla beni dinlemelisin.
Kolumdan tutmuştu. Hızla onu omuzlarından tutup kendimden uzaklaştırdım.
Darla: BANA DOKUNMA SENDEN İĞRENİYORUM!
Five: Bak beni dinlemelisin sana her şeyi anlatacağım özür dilerim.
Darla: Kes sesini!
Gözlerim kırmızıya bulandı.
Darla: Söyleyeceklerini dinlemeyeceğim. Ben sana o odadayken anlatmanı söylemiştim. Ama artık çok geç anlatsan da bir şey değişmeyecek Five o yüzden şimdi çekil!
Five: Üzgünüm...
Darla: Benden uzak dur tamam mı! konuşma bakma dokunma benle alakalı hiç bir şer yapma dahil olma. Şimdi izin verirsen düzeltmem gereken içine sıçılmış bir hayatım var!
Onu orada bırakıp evden çıktım bu saatte nereye gidiyorum bilmiyorum ama eve dönmeye niyetim yok. Şu an tek istediğim yalnız kalmak.
-------------------------------------------------------------------------
DUYURU!
Arkadaşlar I* kitabın finali 60. bölüm olacak seri ne kadar devam edecek şu an bilmiyorum ama bence artık birinci kitabın final olması gerekiyor biliyorum bu iki bölüm oldukça kısa oldu ama final bölümü oldukça uzun olacak merak etmeyin . Bu bölümler kısa olduğu için arka arkaya atmak istedim. Sizleri seviyorum Final bölümünü düzenleyip gözden geçirmem için bana biraz zaman verin. Bol bol yorumlarınıza ihtiyacım var. Tekrar söylüyorum sizleri seviyorum kendinize iyi bakın.
Bölüm içi duygularınızı emoji ile burada belirtebilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Umberella Academy
General FictionReginald Hargreeves çoçuklar henünz 8 yaşındayken academiye yeni bir numara getirdi ,kızın trajik geçmişi onun utangaç , içine kapanık bir kişilik yapıyor. Karedeşleri tarafından dışlanan kız bu koca academy de yalnız başına.