47.Bölüm

1.6K 104 179
                                    

Çok yorgun hissediyordum bu güç bana fazla...
Gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım.

____________________________________

Yatakta hissettiğim hareketle gözlerimi açtım sabah olmuştu. Five yanıma uzanmaya çalışıyordu uyanık olduğumu hala fark etmedi. Yanıma uzandığında kafamı ona doğru çevirdim.

Five: Uyandırdım mı ?

Darla: Sorun değil zaten sabah olmuş.

Five: Üzgünüm işim biraz uzun sürdü.

Derin bir nefes aldım belki şu an çok hızlı ilerliyoruz ama benden bir şey saklamaması gerekiyor.

Darla: Five bak... bana anlatmak istemeye bilirsin yada şu an şimdilik  anlatmak istemeye bilirsin ama aramızda bir şeyin saklı kalması beni rahatsız ediyor.

Five: Da-

Darla: Evet çok hızlı gidiyorum farkındayım ama ben birbirimiz hakkında her şeyi bilmek istiyorum senin hakkında ki her şeyi.

Five: Bak bu öyle bir konu değil.

Derin bir nefes aldı sonrada sesli bir şekilde geri verdi anlatmayacağını söylüyordu bu nefes , ama dün gece anlatacağını söylemişti ?

Darla: Dün giderken beni geçiştirmek için mi gelince anlatacağım dedin ?

Sesimin tonunda sinir, şaşkınlık ve ciddiyet vardı. Five'ın gözlerinin içine bakarken yataktan doğruldum.

Five: Darla seni korumak için sana bunları anlatmıyorum, senden bir şey saklamak için değil. Ama sen beni çok zorluyorsun.

Darla: Beni korumana ihtiyacım yok.

Five ciddi olup olmadığımı sorgularcasına bakıyordu. Gözlerimi kaçırıp yataktan inmek için ayaklarımı Five'ın üstünden aşağı sarkıttım ve ellerimle destek verip kendimi yataktan aşağı attım sıkıntılı bir nefes verip odamdaki balkona çıktım. Balkonda ki ikili koltuklardan birine attım kendimi.
Bir süre temiz havayı içime çektim , acaba çok mu abartıyorum ? Benden bir şey saklaması beni neden bu kadar rahatsız ediyor ? Beni korumak için olduğunu söylüyor ama beni korumasına ihtiyacım yok.

Manzarayı izlemeye başladığım zaman Five balkona geldi yanıma oturdu, suratım asıktı trip mi atıyordum ?

Five elini belime sardı , kafasını boynuma gömdüğünde bir süre kıpırdamadı ellerim istemsizce saçlarına gittiğinde beklemediğim bir anda beni kendisine çekip kucağına oturttu elleri belini sararken kafasını benden çekip yüzüme bakmaya başladı.

Five: Sana anlattığım komisyon hatırlıyor musun ?

Kafamı heyecanla 'evet' anlamına salladım.

Five: Şimdi sana her şeyi en baştan anlatıcam. Çocukluğumdan beri denklemlerle uğraşıyorum, ışınlanmakla zaman yolculuğu çok farklı şeyler zaman yolculuğu tehlikeli risklidir milyon tane kitap, teori okudum bu konu hakkında, bütün riskleri göze alıp çıktım o gün bir daha geri dönmemeyi göze aldım. Öyle de oldu dönemedim, sıkışıp kaldım orda çok yalnızdım çok çaresizdim. Peşimde FBI gibi çeşitli adamlar vardı bir sürü şeye bulaştım hayatta kalmak için. İki sene boyunca kaçtım bir akşam Handler geldi bana bir teklif sundu 'Burda çürüyerek ölmek yerine benimle gel' dedi başka çarem yoktu kabul ettim. Sana dediğim  komisyonda çalışmaya başladım İlk başlarda çok iyi davranıyordu, bana bir  sözleşme imzalattı , öylesine biri değildim beni gücüm için istiyordu üç sene boyunca onun pis işlerini yaptım çocuktum daha,  bir çocuktan katil yarattı o. Beni bir makina gibi kullanmaya başladığına kaçtım bir kaç ay ortalarda görünmedim tekrar denklemlere döndüm geri dönmek için, o iki ayda denemediğim formül kalmadı, her şeyin hazır olup döneceğim gün Handler'in adamları Cha-cha ve Hazel beni buldu portal çoktan açılmıştı. Onlarda dövüşürken portalın kapanmasına saniyeler kala içine atladım  ve buradayım.

The Umberella Academy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin