6.Bölüm

2.4K 149 11
                                    

~1 hafta sonra~

Erkenden uyanmıştim bir haftadır odamdan çıkmadım ara sıra pogo içeri giriyor tadı garip bir ilaç verip gidiyordu güçlerim için olduğunu söylüyordu. Kapı kilidinin açılma sesiyle arkamı döndüm.

Grace: Tatlım aşağı inebilirsin herkes seni bekliyor.

Derin bir iç çektim bana canavar gibi davarana kardeşlerime geri dönmüştüm bir yandan odada olduğum için mutluydum aslında beni rahatsız eden yok karışan yok. Bu şekilde düşünürken Grace tekrar seslendi gülümsedim ve arkasından bende çıktım yavaş ve kokrar adımlarlan indiğim merdivenlerin sonuna yaklaştığımda kalbim çok hızlı atıyordu masanın yanına geldiğimde Five'ı gördüm iyi gözüküyordu beni gördüğünde gülüşü bir an silindi. Gözlerimi ondan ayırıp babama baktım.

Reginald: Yerine geçebilirsin.

"Tamam" anlamında kafa salladım, numaramın yazılı olduğu yerime geçtim Five'n keskin bakışlarından kaçmaya çalışıyordum başımı tabağımdan kaldırmadım. Yemek bitiğinde Five ayaklandı tam gidecekken kolundan tuttum.

Darla: Konuşabilir miyiz ?

Five derin bir iç çekti.

Five: Tamam.

Kolumdan tuttu ve bizi bahçeye ışınladı.

Darla: B-ben ç-çok üzgünüm.

Five: O yüzden yanıma bir kere gelmedin.

Darla: Hayır! Ben b-ben sadece...

Five: Evet.

Ona korktuğumu söylemeyecektim tabi ki hemen lafı çevirdim.

Darla: Özür dilerim. Sana zarar vermek istemedim.

Five: Tamam.

Darla: Bir şey söylemeyecek misin ?

Five: Konuşman bittiyse ben gidiyorum.

Anlamadığım bir biçimde kabaydı yanımdan bir anda yok oldu akademy'e kadar yürüdüm içeri girdiğimde hepsi dizilmiş babamı bekliyorlardı.

Darla: Ne oldu ?

Diego: Göreve gidiyoruz.

Darla: Hmm anladım.

Onları geçip merdivenleri çıkmaya başladım onlarla gitmiyordum zaten . Babamın tok sesi 8 numara! diye seslendi. Merakla arkamı döndüm.

Reginald: 8 numara hazırlan bu görevde sende varsın !

Dalra: Ne!?

Şok olmuştum b-ben yapamam ben gidemem hazır değilim daha önce hiç göreve gitmedim ne yapacağımı bilmiyorum , herkes şok olmuştu.

Allison: Ama baba.

Reginald: 3 numara! Sessiz ol .

Ben hâlâ şoku üstümden atamamışken Grace elinde bir kutuyla bana döndü.

Grace: Hadi tatlım hemen hazırlan.

Donuk gözlerimle Grace baktım herkes bana bakiyordu kutuyu alarak odama koştum çok panik olmuştum bunu yapamam , ya kontrolü kaybedersem ?

O sırada da hazırlanıyordum.

*♡Oy+yorum♡*

The Umberella Academy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin