45.Bölüm

1.5K 115 152
                                    

Reginald: Çocuklar çok önemli bir işim çıktı bir kaç gün burada olamayacağım. Bu süre uzayabilir de . Siz derslere devam edeceksiniz. Size pogo göz kulak olacak onun sözünden çıkmayacaksınız , bana zaten saatlik sizin hakkınızda rapor verecek. Şimdi dersimize başlayalım. Darla ve Richard yerlerinizi alın Güç kullanmak yok ! Diğerleri kum torbalarına geçin çağırdığım isimler gelecek.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
🦋

Şu an o kadar mutluyum ki bir kaç gün olmayacak olması bile beni bu kadar mutlu etmişti, ensemde hissettiğim sıcaklıkla kafamı hafif sağa çevirdim.

Klaus: Sessizce* Ay gitsin bir daha gelmesin.

Bu dediğine küçük bir kahkaha attıktan sonra adımlarımı dövüş pistine doğru attım ipi tutarak altından geçtim Richard çoktan yerini almıştı onu baştan aşağı süzdüğümde ne kadar panik, heyecanlı, korkmuş olduğunu görebiliyordum. Hafif tebessümle gerginliğini almak istedim.

Reginald: Başlayın. 

Bakışlarımı babama çevirdiğimde her zamanki masasından oturmuş elindeki kalem kağıtla notlar tutuyordu. Muhtemelen dövüşürken ki yaptığımız her hareketi tekniği her şeyi yazıyordu , bunu neden yapıyordu onu da bilmiyorum. 

Richard: İyi olan kazansın.

Darla:    :) 

Başımı salladıktan sonra hiç beklemeden üzerime gelmeye başladı beklemediği bir anda eğilip sağ dizimi kırıp ağırlığımı o bacağıma verdim diğer ayağımı da yer boyu uzatarak  hızla ona döndüm bununla birlikte çelme takmış ve yere düşmüş oldu. 

Hızla ayağa kalkıp yerdeki Richardın sırt üstü bedeninin üzerine çıktım sol elini belinin arkasında birleştirip itmeye başladım bunun acısını tahmin edebiliyorum.

Richard: Ağğ tamam dur kes şunu 

Richard: KEESS!

Daha fazla canını yakmaya başladım.

Darla: Gülerek* Biraz daha kibar olabilirsin ?

Richard: Psikopatsın kızım sen ! 

Darla: Oww hadi ama 

Richard: aĞağ tamam ah tamam dur tamam , Darla'cığım güzelim bırakır mısın beni artık.

Klaus: AHAHAHHAH 

Bakışlarımı Richard'dan kaldırıp iplerin balında duran Klaus'a baktım bizi videoya alıyordu  kaşlarımı çatıp Klaus'a odaklanmaya başladım o sırada altımda hissettiğim hareketlilikle ters döndüm bu sefer Richard üstte bense yerdeydim. 

Darla: KLAUS!!! 

Richard hızla ayağı kalktı, Klaus dikkatimi dağıtmıştı. Richard'ın arkasından hemen bende kalkmıştım.

Tekrar  dövüşmeye başladık. 

 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
The Umberella Academy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin