50.Bölüm

1.4K 83 93
                                    

🦋

İçimde bilmediğim bir huzursuzlukla yola çıktık yaklaşık 20 dakikadır yürüyoruz, hava güzel olduğu için yürümek istedik. Hepsi kendi halinde yürürken ben, Five Klaus ve Nacy birlikte yürüyorduk kalabalık sokakları geçerek sonunda sahile ulaştık burasıda oldukça kalabalıktı. Hava kararmaya başladığında insanlar daha da akın etmeye başladılar. Kalabalıktan uzağa plaja inerek kendimizi genç gurubun arasına attık. Herkes kendi halinde müzik eşliğinde dans edenler. bir tarafta yiyişenler, bir tarafta karnını doyuranlar çeşit çeşit insanlar vardı. Bizim aksimize Nacy, Linda, Edward ve Joseph gayet alışıklarmış gibiydi bu duruma. 

Diego: Şu taraf sakin 

Hepimiz Diego'nun eliyle gösterdiği yere bakıp kafamızı salladık. 

Oturduğumuz yerde yuvarlak olarak birbirimize döndüğümüzde yine kendi aramızda sohbet etmeye başlamıştık. 

 (Temsilidir)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Temsilidir)

Klaus: Nacy şundan da yesene.

Nacy: Of Klaus iyice obur yaptın sende beni , ben bunların hepsini nasıl yiyeyim.

Nacy'nin bu sitemine gülerken bir yandan da ne kadar yakıştıklarına bakıyordum, tatlı bir çift oldular ha ?

Darla: Klaus cidden kız itiraz etmese her verdiğini yese 150 kilo filan olur.

Klaus: Kalpsiz insan ,150 kilo olsa ne olur ben onu her haliyle severim. 

Darla: Ben onu mu dedim şimdi ! hem tabii ki 150 kilo olsa sorun olur obeziteye  kadar giderse ciddi sağlık sorunlarına yol açabilir.

Five: Güzelim sen bu düşüncesize ne anlatıyorsun acaba ?

Diego: Hadi oyun oynayalım.

Edward: Ne oyunu?

Diego: Shot ? 

Nacy: Hiç oynamadım bilmiyorum

Diego: Kağıdı çeken, bir kelime söyleyerek cümleyi başlatır. Daha sonra sırasıyla herkes bu kelimeye yeni bir kelime ekleyerek cümleye devam eder, tabi herkes kendinden önceki kelimelerin hepsinin aynen ve doğru sırayla söylemek zorundadır. İlk şaşıran shot yapar.

Edward: Tamam bana uyar oynayalım.

Linda: Aynen

Çoğunluk onayladığında Diego başlamak için shot bardaklarını getiren Klausa döndü.Hepiimiz bardaklarımızı aldığımızda Diego başladı.

Diego: Aşk.

Klaus: Aşk hissetmek. 

Five: Aşk ,hissetmek, görmek. 

The Umberella Academy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin