Film bittiğinde herkes ayaklandı. Ben de çok sıkılmıştım ,yarın görevim sona eriyordu bu yüzden mutluyum odama çıkıp güzel bir uyku çeksem iyi olacak.
Ben: Ben yatmaya gidiyorum size iyi geceler.
Allison: İyi geceler.
Klaus: Ben dışarı çıkıyorum.
Kimse bu saate dışarı çıkmasını garipsemedi , Klaus'un her zaman ki hâli odamın kapısının önüne geldiğimde Five'ın odasının kapısından mavi bir ışık yayıldığını gördüm. Neredeydi böyle, cidden çok merak ettim yavaş ve sessiz adımlarla odasının kapısını açtım Five'e gördüğümde şok oldum her yeri kan içindeydi bu.
Darla: Sana ne oldu böyle !!?
Five: Sakin ol , bir şeyim yok.
Darla: Bir gün normal gelemiyor musun eve ?
Five: Ah abartma Darla !
Darla: Neredeydin.
Five: İşlerim vardı.
Darla: Ne işiymiş bu.
Five: Seni ilgilendirmeyen bir iş.
Darla: Neden böyle davranıyorsun ? Yani bana karşı bazen çok iyisin bazende senden kötüsü yok.
Five gülmeye başladı.
Five: Ben mi sana karşı böyleyim asıl sen bana karşı böylesin geçmişte yaptıkarım için kaç defa özür diledim ama bir türlü indir miyorsun şu kalkanlarını! Sana yaklaştıkça kaçıyorsun benden ? Bazen de geliyor hiç bir şey olmamış gibi hesap soruyorsun ?
Duyduklarım karşısında şok oldum yani cidden böyle miydim ? Hiç bir şey söylemedim sadece Five'ın gözlerine bakıyordum. Şimdi gidersem her şey daha kötü olacak ama ne yapabilirim ki haklıydı.
Five: Tamam bak ne diyeceğim , yeniden başlamaya ne dersin.
Yeniden başlamak mı ? Nasıl yani , five anlamadığımı görünce konuşmaya devam etti.
Five: Yani artık geçmişi unutsak ve yeniden başlasak diğer kardeşleri affetiğin gibi beni de affetsen.
Onu zaten affetim ona karşı içimde nefret kalmadı zaten. Five doğru gülümsemeye başladım.
Darla: Tamam anlaştık.
Five: Buna sevindim.
Darla: Peki şimdi neler olduğunu anlatacak mısın ?
Five: Gülerek* Çok soru soruyorsunuz küçük hanım.
Darla: Bu küçük hanım sizi küle çevirmeden önce anlatın artık.
Five: Tamam tamam , geçen gelen silahlı adamların peşindeydim. Cha cha ve Hazel
Darla: Senden ne istiyorlar !?
Five: Uzun hikaye.
Darla: Anlat o zaman.
Five: Bak ilk geldiğimde size her şeyi anlatmadım tamam mı ,
Devam etmesi için kafa salladım.
Darla: Nasıl yani ?
Five: Yanisi şöyle, orada kaldığım beş sene orada değildim.
Darla: Five bildiğim dilden konuş hiç bir şey anlamadım.
Five: Ölmek üzereyken beni Handler kurtardı bana bir teklif sundu gitmekten başka çarem yoktu. 3 yıl onunla komisyonda çalışmaya başladım, güçlerim sayesinde beni kullanıyordu bunu fark ettiğimde oradan kaçtım.
Darla: Five bu yaşadıkları-
Five: Bana acıyarak bakmayı kes !
Darla: Sakin ol sadece üzüldüm. Peki şimdi ne olacak ?
Five: Beni geri çağırmaya geldiler gitmeyince Handler intikam almaya çalışıyor beni öldürene kadar durmayacak , size zarar gelmemesi için bunları anlatmıyordum ne kadar az şey bilirseniz o kadar iyi.
Darla: Şu komisyon dediğiniz yerde ne yapıyordunuz peki ?
Five bana her şeyi anlattı açıkçası çok şaşırdım çünkü bunları beklemiyordum. Five gerçekten çok zor şeyler yaşamış
Five: Tamam bu kadar gerçekler yeter .
Darla: Gülerek* Evet bence de
Odadan çıktım kapıyı açarken son bir kez Five baktım , kapıyı kapatıp kendi odama gittim saat çok geç olmuştu zaten çok yorgundum hemen gözlerimi kapattım ve uykuya daldım. Uyandığımda saat daha çok erkendi tekrar uyumak için kafamı yastığa koydum ama bunu yapamıyordum. Yatakta dönüp durdum en sonunda yataktan kalktım üzerimi giyindim ve aşağı indim biraz salonda oturdum en sevdiğim kitabı okuyordum. Bir bardak su almak için mutfağa gittim.
Darla: Ah Five !
Yine mi burada uyumuş ? Bunun derdi ne böyle ?
Darla: Senin derdin ne ?
Five dürtmeye başladım.
Five: Sessiz olursan derdim uyumak .
Darla: Five neden burda uyuyup duruyorsun ?
Five: Bilmiyorum Darla
Five'ın üzüldüğünü görünce daha fazla üstelemedim tezgâhın önüne geçtim.
Darla: Peki , kahve ister misin ?
Five: Soruyor musun bide
İki sade kahve yaptım Bir tanesini Five'ın önüne koydum kendi kahvemi de alıp odama çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Umberella Academy
General FictionReginald Hargreeves çoçuklar henünz 8 yaşındayken academiye yeni bir numara getirdi ,kızın trajik geçmişi onun utangaç , içine kapanık bir kişilik yapıyor. Karedeşleri tarafından dışlanan kız bu koca academy de yalnız başına.