61.Bölüm

1.6K 104 357
                                    


Arkadaşlar bu bölümde italik olarak yazdığım yazılar geçmişten kesitler olacak kafanız karışmasın. İyi okumalar, öpüldünüz.

*Şuan hepsi 23 yaşında 

*Ben öldü 

----------------------------------------


 Yine buradayım işte. Ne zaman kendimi kötü hissetsem dönüp geldiğim yerdeyim kendimi burada daha kötü buluyorum aslında, geçmişi hatırlıyorum. 

HAYIR HAYIR HAYIR O ÖLEMEZ 

Bırakma beni 

Aç gözlerini

Geçmişi hatırlatmak bana onu da hatırlatıyor,  o günü, yaşadıklarımı, çektiğim acılarımı... 

Tam beş yıl...

Beş yıl önce bugün kaybettik Nacy'yi,  şimdi yine alışık olduğum yerde onun mezarındayım. Her şeyin boka sardığı zamanlardı o zamanlar.  4 ay boyunca yatağa bağlı yaşamıştım. Ne acı ama. Her şeyin farkındaydım oysaki.

Sirina: Darla gitmemiz gerekiyor artık. 

Sirina gitme bizimle kal 

Amacıma ulaştım artık Darla, Maura öldü sen iyileştin  kalmam için bir sebep yok. 

Gitme...

Sende gel birlikte gidelim bu yerden, benimle gel. Yeni bir hayat kuralım. 

Darla: Sirina söylesene sence Klaus bu yıl gelir mi?

Sirina: Hiç sanmıyorum. 

Yine gelmemişti Klaus, Her yıl Nacy'nin ölüm yıl dönümün de gözlerim Klaus'u arıyor ama o hiçbir zaman yok. Nerede olduğunu da bilmiyoruz. Öldü mü? kaldı mı?  Ne halde ? Bilmiyoruz. Nacy'nin ölümünden 4 ay  sonra yani benim iyileşmemin ardından Academyden ilk o ayrıldı benim için kalıyordu. 

Klaus böyle yaşayamazsın yeter artık! 

Karışmayın bana! kendi sikik hayatlarınıza bakın!

Klaus biliyorum, seni en iyi ben anlıyorum kalbin acıyor. Ama yapacak hiç bir şey yok! günler aylar geçti.

Sen yine mi içmeye başladın! Hani söz vermiştin ona! 

BİLİYORUM KAHRETSİN BİLİYORUM SÖZ VERMİŞTİM AMA OLMUYOR TAMAM MI YAPAMIYORUM! BEN İÇMESEM DAYANAMAM BU KALBİMİN ACISINA,  AYIK OLSAM DELİRİRİM DÜŞÜNMEKTEN. ANLAMIYORSUNUZ BENİ! 

Klaus içmesen belki de onu görebilirsin, senin gücün bu! 

Yapamam...  Onu o halde görmeye dayanamam. Çok kötüyüm Darla, kurtar beni ölüyorum...

Kurtaramadım onu o da gitti, şimdi kim bilir ne halde. Klaus'un gitmesinin ardından Sirina da gitmek istemişti kalması için yalvardığım günleri hatırlıyorum. Sonra bana da teklif etmişti gitmeyi o lanet yerden kurtulmayı. Kabul ettim ve şimdi buradayım. Bildiğim kadarıyla Luther hariç şu anda Academy de kalan öğrenci yok, hepsi kendi yollarına bakmış kendilerine bir hayat kurmuşlar.                                                                    

Sirina: Darla artık gerçekten gitmemiz gerekiyor yoksa Albert bu sefer bizi kesin kovacak. 

Sirinayla bir spor salonunda çalışıyorduk çoğu kişiye özel ders veriyoruz o kendi alanında yüzme dersleri veriyor. Bende kendi alanımda sayılır, ileri eğitim dövüş dersleri veriyorum. Hayatlarımızı bu şekilde kazanıyoruz. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 27, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Umberella Academy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin