56.Bölüm

1.1K 80 113
                                    

Sinirle çıktığımız kafeden Allison yüzünden zor eve gelmiştik. Gelene kadar kaç mağazaya daha bu son değip girdik bilmiyoruz.

Sirina: Kızlar ben şu an hiç eve girmek istemiyorum.

Darla: Bunu söyleyecek bu zamanı mı buldun!?

Sirina: Şu an evi görünce bi' darlandım ne var ya.

Darla: Eve kadar geldik kapının önündeyiz şimdi mi söylenir bu?

Allison: Ay tamam susun!

Vanya: YA kusura bakmayın ama benim artık kendimi yatağa atmam gerekiyor. Yorgunluktan ölüyorum havuzda da söylemiştim, sizi kırmamak için geldim.

Allison: Bende çok yorgunum.

Sirina: Tamam üzgünüm söylemedim sayın.

Durup bir kaç saniye düşündüm bende çok yorulmuştum hatta şu an istediğim tek şey Five'ın göğüsün de uyuya kalmak.

Darla: Tamam uzaklaşalım biraz evden. Nereye gidiyoruz?

Sirina duyduklarına inanamamış gibi suratıma bakıyordu sonra bir anda gülümseyip boynuma atladı.

Sirina: Harikasın ya

Kızlar içeri girerken Sirina da bahçeden çıkmıştı arkasından giderken siyah bir motora doğru ilerlediğini fark ettim.

Darla: Hey!

Beni duymamazlıktan gelip yürümeye devam etti sokağın karşısına geçmiştik.

Sirina: Hadi gelmiyor musun?

Darla: Motor sürdüğünü bilmiyordum.

Bana uzattığı kaskı takıp arkasına oturdum.

*********

Sirina o kadar hızlı kullanmıştı ki varacağımız yere normal zamandan daha çabuk geldiğimizi tahmin etmek zor değildi

Bir ormana gelmiştik sessiz, sakin, masum.

Darla: Daha ne kadar var? Ve burada ne yapıyoruz!?

Sirina: Sabret beklemeye değecek.

Yürümeye devam ettik ağaçlar sıklaşınca çevrede ki yeşillikte arttı. Yürümemiz daha bi' zorlaşmıştı.

Sirina: İşte burası.

Sirina önümüzü görmemizi engelleyen çalıları çekti ve benim tepkimi seyretti.

Sirina: Buraya daha önce kimseyi getirmedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sirina: Buraya daha önce kimseyi getirmedim.

Burası saklı bir cennet gibi. Su o kadar berrak gözüküyor ki temizliğini buradan görebiliyorum.

The Umberella Academy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin