Malam itu Shasha Azira dan Adrian Raihan berduaan di rumah mereka tanpa Safiya.
Shasha Azira yang baru selesai mandi tersenyum melihat Adrian Raihan yang sedang fokus melihat video honeymoon mereka.Shasha Azira bergerak kearah Adrian Raihan.
"Khusyuk sangat tengok video tu."Kata Shasha Azira.Adrian Raihan tersenyum lalu dia meletakkan ipad itu di atas meja bersebelahan katil.Badannya di pusingkan memandang isterinya.
"Kenapa sayang cantik sangat eh malam ni?"Shasha Azira tersipu malu."I don't know? maybe sebab Sayang ni isteri Hubby?"Adrian Raihan menyelitkan rambut Shasha Azira di belakang telinga.
Wajah Adrian Raihan semakin dekat dengan wajah Shasha Azira.Bahu isterinya di pegang dan perlahan-lahan tubuh Shasha Azira berbaring di katil.Nafas Adrian Raihan semakin berat kedengaran.
"If you don't mind?..."Lalu Shasha Azira menarik Adrian Raihan dan mereka berdua terbaring di atas katil.
Dan malam itu mereka berdua sudah menjalinkan cinta dengan lebih dalam.
Bunyi penggera menyebabkan Shasha Azira terjaga dari lenanya.Dia melihat bajunya dan baju Adrian Raihan bertaburan di atas lantai.Adrian Raihan yang masih tidur di pandang.
Senyuman terukir di wajahnya apabila teringat kejadian semalam.Perasaan gembira dan malu bertandang di hatinya.Mahkotanya sudah pun di rampas oleh suaminya.
Shasha Azira perlahan-lahan bangun.Namun langkahnya terhenti apabila pingangnya di rangkul oleh Adrian Raihan.
"Sayang nak ke mana?"Suara serak-serak basah Adrian Raihan membuatkan Shasha Azira tergoda."Solat subuh."Jawabnya.Adrian Raihan yang baru saja mahu bangun terhenti apabila Shasha Azira menyuruhnya berhenti."Lah...kenapa?"Tanya Adrian Raihan kehairanan.
"Hubby...tak pakai baju..."Kata Shasha Azira yang menahan malu.Adrian Raihan memandang sekilas tubuhnya yang tidak berbaju.Rambutnya pula kusut namun tetap kelihatan kacak.
Adrian Raihan tersenggih.Entah kenapa dia teringat hal semalam.Shasha Azira lantas menarik selimut dan menutupi badan Adrian Raihan apabila lelaki itu mahu membuka selimut itu.Gila benar Adrian Raihan ni.
"Alaaa...buat apa nak malu? bukan ke semalam sayang dah habis tengok semuanya?"Shasha Azira mencubit lenggan kiri suaminya.Gatal!
"Auch!"Adu Adrian Raihan."Sayang tumbuk juga Hubby ni kang.Tak pasal-"Ayatnya tergantung apabila Adrian Raihan menariknya masuk ke dalam selimut.
YOU ARE READING
CINTA YANG KUBERIKAN:kerana cinta hadir dari hati yang ikhlas(TAMAT)
Short StoryAdrian Raihan bin Dato Hisyam Shah merupakan CEO kepada H.S Holdings yang terpaksa berkawin dengan anak kepada kawan Papanya Shasha Azira binti Sharul Rizal yang berkerja di sebuah Cafe. Bagi Adrian Raihan perkawinan itu hanya di atas kertas dan tia...