סט הצילום היה ממש קרוב למלון. מרחק של כמה דקות הליכה. אני ומאט הגענו ביחד לחדר בו התכנסו כולם. היו לפחות שלושים אנשים בחדר הזה שניראה כמו אולם אירועים קטן. סקרתי את האנשים, חלקם מוכרים לי וחלקם פחות. הייתה שם איזו שחקנית ששיחקה בסדרה שאמא שלי הייתה רואה פעם, ועוד שחקן ששיחק בסדרה שכריס אהב לראות פעם. כריס. הוא שוב עולה למחשבותיי, מתפרץ החוצה מהמקום הנעול שלו במוחי. יכולתי להרגיש את ליבי נמחץ לנוכח הזיכרון שלי ושלו, רואים את הסדרה עם השחקן הזה."או, חיכינו רק לכם." מייקל הבמאי שכבר הספקתי להכיר בשיחת וידאו לפני כמה ימים דיבר פתאום, מציל אותי מהמחשבות שלי. הוא סימן לנו לשבת בשני כסאות צמודים שהיו ריקים ממש מולו.
"אז ככה. אנחנו הולכים לצלם את הסדרה הזאת במשך השנה הקרובה. כולכם כבר קראתם את התסריט ואתם יודעים בערך מה קו העלילה. ייתכנו שינויים במהלך הצילומים כמובן, אבל כל דבר בזמנו. מאט פה הולך לשחק את ג'יימס, האח שחזר לעיר רק כדי לחפש נקמה על מותה של אחותו, קת'רין. רוז-" הוא הצביע עלי עם ידו והמשיך, "תשחק את אלנה, הבת של הרופא שאחראי כביכול על מותה של קת'רין. אחיו של ג'יימס, אותו ישחק ליאם שלנו, מתאהב באלנה ולא יודע שאבא שלה הוא זה שאחראי על מותה של אחותם. יש לנו את ג'רמי, אחיו של אלנה, אותו משחק-" מייקל המשיך לדבר ולהציג את הנוכחים בחדר ותפקידם בסדרה.
רכנתי מעט קדימה, מסתכלת על ליאם. זה ניראה כאילו הם אספו את כל הבחורים החתיכים של העולם והביאו אותם למקום אחד. שיערו היה קצוץ בצבע חום, עיניו תואמות את שיערו, בעלות גוונים שונים של חום. הוא חשף חיוך מלא בשיניים לבנות בזמן שדיבר עם בחורה בלונדינית שישבה לידו- קלי שתשחק את החברה הטובה של אלנה. גם הלסת של ליאם הייתה מרובעת והפרצוף הסימטרי שלו ניראה כאילו הוא צוייר בקפידה. על ידי אלוהים עצמו.
"מחר יהיה לכם יום היכרות נוסף, בו תלמדו להכיר אחד את השני יותר טוב. יהיו כל מיני משחקי חברה, ואני לא רוצה לשמוע תלונות על כך שזה ילדותי כי זה עובד וזה בדוק." גיחוכים נשמעו באולם. הסתכלתי על מאט שישב לידי וגלגלנו עיניים אחד לשנייה. "אז שיהיה לכם המשך יום טוב, בערב כמו שאני בטוח שכבר שמעתם תהיה לכם מסיבה במועדון ה"ברבי" שיהיה סגור רק לכם ולעוד כמה מוזמנים בלעדיים. כמובן שיהיו עיתונאים שיצלמו אתכם אבל אל- ואני חוזר על זה- אל תדברו עם אף אחד! אנחנו לא צריכים עוד ספוילרים לסדרה. זאת תהיה הופעת הבכורה שלכם מול המצלמות אז תתלבשו יפה. ההסעה תצא מהכניסה למלון בשעה 9 בדיוק. עד אז, לכו תחפשו את עצמכם." הבמאי הניף את ידו באוויר וסיים בנימה זו את הישיבה.
האולם התחיל להתמלא בקולות דיבור וצחקוקים קלים. חלק התחילו לדבר אחד עם השני להכיר לעומק, חלק הלכו והתחילו לנהל שיחות חולין ליד האוכל, ואני, שהכרתי עד כה רק את מאט, המשכתי לשבת במקומי בזמן שהוא הלך להביא לנו משהו לשתות. הסתכלתי סביב, על כל הפרצופים אותם אני אראה במשך השנה הקרובה, פרצופים שיהפכו בקרוב להיות המשפחה השנייה שלי.
YOU ARE READING
רסיסים | סיפור אהבה
Romance"אתה אומר שאני פוגעת בך. נחש מה, מאט. גם אתה פוגע בי. ומה שיותר מרתיח אותי זה שאני נותנת לך לפגוע בי." דממה. הוא הניד בראשו, יכולתי לראות בבירור שובל של דמעה בוגדנית שזלגה מעיניו, "להיפגע זה חלק מהעניין. זה אומר שאת מרגישה." גיחוך לא ברור נפלט מפי...