"Jak to zvládl?"

"Prý dobře," odpověděl Yoongi. "Dostal ještě nějaké léky a teď nám nezbývá nic jiného než čekat a modlit se."

Yoongi si nedovedl představit, že by to nedopadlo. Že někde nastane chyba a Jungkook to nezvládne.

Samozřejmě, že jako první přišla radost. Ale těch rizik a případných potransplantačních komplikací je příliš a nelze je ignorovat. Pokud by totiž k něčemu došlo, Jungkook by mohl i zemřít.

Všechny tak opět čekají dny plné strachu.

"Jak je tobě?"

"Jsem v pořádku."

"Za tohle ti budu vděčný do konce života."

"Ještě není za co. Předpokládám ale, že Taehyung už ti všechno pověděl. Tedy, jak to bylo."

Přikývl. "Omlouvám se. Vážně jsem to nezvládl. Zachoval jsem se k tobě opravdu zle a mrzí mě to. Byl bych rád, kdybys mi dala šanci to napravit. Věř, že vytrestaný už jsem dost. Každý další den bez tebe je horší a horší."

"Nejsem si jistá," řekla však k jeho překvapení. "Záleží mi na tobě, ale to, že mi nevěříš... A celkově, jak to celé vyvstalo, je pro mě dost alarmující. Uznávám, že to mohlo působit zvláštně, nezvládla jsem to a možná jsem ti o tom měla povědět, jenže ono vlastně vůbec o nic nešlo, Yoongi. Bylo to pouze přátelské obejmutí a ty jsi mi to podal tak, jako kdybys nás přistihl při bůh ví čem. Upřímně nevím, co si mám myslet."

"Přehnal jsem to, vím. Ale já tě nemůžu ztratit. Vždyť ty jsi jediný světlo v mým životě. Tvůj svět, chci do něj patřit. Vidíš všechno úplně jinak než já, inspiruješ mě k tomu, abych byl lepší. Nejde mi to, skoro vůbec, no motivaci k tomu mám dostatečnou. A obzvlášť po tomhle. Nejdřív mi dokonale pomateš hlavu a pak zachraňuješ život mému nejlepšímu kamarádovi. Nenechám tě odejít, nedovolím ti to."

"A co když budeš muset? Nemůžu ti nic slibovat, i když by sis ode mě určitě přál jasnou odpověď, ale teď prostě není ten nejlepší čas, abychom to řešili. Jungkook tě potřebuje. A já potřebuju čas. Nejsme spolu zase tak dlouho a z toho, co se stalo, jsem opravdu zmatená. Omlouvám se, ale musím si všechno nechat projít hlavou, jinak budu jednat unáhleně a právě si nejsem vůbec jistá tím, co chci."

Yoongimu se to nijak nezamlouvalo, ale co mohl dělat? Nemůže ji nutit a pokud potřebuje prostor, musí jí ho dát.

Ale i za cenu, že ji ztratí?

TWO WORLDS | mygKde žijí příběhy. Začni objevovat