54

35 10 0
                                    

Co teď s námi bude?

Přesně na tohle se jí chtěl Yoongi zeptat, ale neměl k tomu dostatek odvahy. Bál se, že by jej odmítla. Že by řekla, že to, co se stalo uprostřed noci, byla chyba. A že zase půjde.

A tak jen mlčky sledoval, jak si splétá vlasy znovu do dvou copů a naprosto prázdný pohled upírá kamsi před sebe.

"Sohee," zamumlal po chvilce.

Nedalo mu to.

Podle všeho se chystala na odchod a on neměl v plánu jí ho dovolit.

"Zůstaň," vyzval ji, aniž by však od ní získal nějakou reakci. "Moc tě o to prosím, zůstaň tady se mnou."

Strašně ho znervózňovalo, že pořád nic neříkala, ani se na něj nedívala, akorát si dál zaplétala vlasy a myšlenkami nejspíš byla někde úplně jinde.

"Aspoň se mnou mluv."

"Omlouvám se," řekla po chvilce. "Jsem si tím vším tak trochu nejistá."

"Proč?" Zamračil se. "Já vím, že jsem se zachoval hloupě a lituju toho. Ale nejistá? Sohee, já tě miluju. Co víc ode mě chceš?"

"Nevím. A to je právě ten problém."

"Přece teď ode mě zase neodejdeš. Vždyť jsi to sama řekla. Nemůžeme bez sebe vydržet. A já to klidně přiznám. Že bez tebe nemůžu být. Všechno jsem ti už stejně řekl."

"Ani já nebudu něco takového popírat. Jen si myslím, že... Bychom to neměli uspěchat."

"V noci mi nepřišlo, že bys měla tenhle názor."

Po jeho slovech zčervenala a ne, za této situace si Yoongi opravdu nechtěl myslet, že vypadá roztomile, ale stalo se.

"Prostě netuším, co dělat!" vyhrkla. "Najednou se toho stalo tolik a já si myslela, že všechno bude úplně jinak. Neměla bych si všechno idealizovat, pak to dopadá takhle."

Yoongi si povzdechl a šel se posadit vedle ní. Ruku jí položil na záda a začal po nich přejíždět v konejšivém gestu.

"Promiň, nebudu na tebe nijak tlačit. Jen chci, abys věděla, že mi na tobě záleží. A že si přeju, abychom byli spolu."

TWO WORLDS | mygKde žijí příběhy. Začni objevovat