Po několika dnech všem spadl kámen ze srdce. Bylo to jako splněný sen. Po tom, co všechno si Jungkook a jeho rodina museli projít, došli k zaslouženému dobrému konci.
Bylo neuvěřitelné, že vše proběhlo bez jakýchkoli komplikací. Buňky se uchytily tak, jak měly a nedošlo k vůbec žádné nežádoucí reakci. Jungkookovi se začala obnovovat tvorba zdravých krvinek.
"Stejně tomu nemůžu pořád uvěřit, nemůžu to pobrat. Nebo ty to chápeš? Sohee. Ta Sohee, kterou si úplnou náhodou potkal v kavárně, je člověk, který mi jako jediný mohl zachránit život. A stalo se tak. Do konce života ji budu nosit na rukou."
Yoongi se nad jeho slovy jenom pousmál.
Opravdu, je to šílená náhoda. Nebo snad šílená souhra osudu? Koho by taky napadlo, že se něco takového stane.
Zázrak.
"Byla tady za tebou?" zeptal se Yoongi.
"Několikrát," odpověděl.
"Říkala něco o mně?"
"Ani ne," zamumlal Jungkook. "Zase šílí kvůli škole. A taky sem musela chodit na kontroly. Má toho hodně."
Yoongi si povzdechl. "Nejsem si jistý, že to můžu nějak napravit. Chci říct, to, jak jsem ji obvinil a jak jsem se k ní zachoval, byla asi ta poslední kapka. Ale teď už taky vím, že stejně ne všechno bylo ideální. Říkal jsem to od samotného začátku, že to nedopadne dobře."
"Nerozešli jste se. Tak hned nemysli na nejhorší. Dej jí čas."
"Už je to víc jak měsíc."
"Yoongi, až s tebou bude chtít mluvit, přijde," ujišťoval ho.
"Nemůžu bez ní být."
"Neměl by ses na ni takhle upínat."
"To se ti hrozně lehko řekne."
"Možná by ses teď měl věnovat sám sobě. Po tomhle všem, čím jsme si prošli... Vždyť ty ses vzdal naprosto všeho, jen abys nám mohl pomoct, financovat to. Bez tebe by to naši nezvládli."
"Vůbec o tom nemluv. Udělal bych to klidně znova. A je jedno, co jsem pro to obětoval."
"Není. Přál bych si, aby ses znovu přihlásil na školu."
"Ne."
"Prosím."
"Říkám, že ne. Už to dávno nemá cenu, čas na školu mi už vypršel."
"Je snad talent přímo úměrný věku? Aspoň nad tím přemýšlej, Yoongi."
ČTEŠ
TWO WORLDS | myg
Fanfiction"Žiju díky ní v představě, že je zničehonic všechno růžové, ale i přesto si v hloubi duše moc dobře uvědomuju, že realita je úplně jiná. A že jednou to přestane fungovat." Dva odlišné světy. Světy, které se v jednom krátkém okamžiku osudově střetly.